کد خبر: ۲۳۵۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲

۱۵ طلبه در قم بازداشت شدند

علیرضا جهانشاهی، مشهور به طلبه عدالتخواه سیرجانی و ۱۴ طلبه دیگر، چهارشنبه شب در شهر قم بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سايت «انقلاب نيوز» دراین باره نوشته است است: حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جهان شاهی معروف به طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب و دانشجویان عدالتخواه که در اعتراض به جریان مفاسد اقتصادی و اجرای عدالتخواهی در سطح جامعه قصد داشتند امروز 22 اسفند ماه پیاده روی را از سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار نمایند دیروز بازداشت شدند.
 
این سایت در ادامه نوشته است: حجت السلام والمسلمین جهان شاهی معروف به طلبه سیرجانی که چند سالی است در باب عدالتخواهی فعالیت هایی را آغاز کرده است، بارها و بارها بازداشت و دستگیر شده است ولی همچنان با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند :" ما می خواهیم ظلم در جامعه نباشد."همچنان ثابت قدم در راستای دفاع از اجرای عدالت و تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در سطح جامعه می کوشد.
 
طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب و دانشجویان از یک ماه قبل برنامه ریزی کرده بودند که امروز 22 اسفند ماه پیاده روی را از سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران برگزار نمایند که دیروز بازداشت شدند.
 
محسن شیرازی دیگر طلبه عدالتخواه و مدیر سایت یاران 57 نیز به همراه تنی چند از طلاب دیگر به همراه حجت السلام و المسلمین جهانشاهی دستگیر شده اند.
 
یکی از دلایل دستگیری طلبه سیرجانی و جمعی از طلاب عدالتخواه لغو پیاده روی 22 اسفند بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین