کد خبر: ۲۳۵۴۳۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۸

یک کشته و 4 مجروح در طوفان خراسان رضوی

طوفان امروز در خراسان رضوی یک کشته و چهار مجروح برجای گذاشت .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فرماندار شهرستان کلات امروز در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: در این حادثه یک کارگر 52 ساختمانی در حال سرامیک کاری در طبقه دوم یک ساختمان در شهر کلات بود که به علت وزش باد شدید 
،‌حفاظ های ایرانیتی در پشت بام از جا کنده شد و روی این کارگر افتاد و جان باخت .

قره خوانی افزود: همچنین شدت طوفان امروز در کلات به حدی بود که یک عابر پیاده زن را بر روی زمین پرت کرد و وی از ناحیه دست دچار شکستگی شد .

وی گفت : در حادثه دیگر، طوفان باعث سقوط یک سرباز وظیفه از روی دیوار پادگان شد که بر اثر این حادثه از ناحیه کمر و پا مصدوم شد.

فرماندار شهرستان کلات افزود : همچنین صاحب یک واحد صنفی به علت سقوط تابلوی مغازه و اصابت آن با دستش مجروح شد.

 قره خوانی گفت: طوفان امروز در کلات باعث سقوط تابلوی یک مهد کودک بر سر یک عابر پیاده مرد شد و او را نیز روانه بیمارستان کرد.

فرماندار شهرستان کلات افزود : طوفان همچنین باعث شکسته شدن شیشه های منازل ، پرت شدن تعدادی کولرهای خانگی از پشت بام در حیاط منازل و برجای گذاشتن خسارات مالی شد .

قره خوانی گفت : همچنین وزش باد موجب شکسته شدن بسیاری از تیرهای برق و قطع جریان برق خانگی در روستاهای کلات شد که هم اکنون برق این مناطق وصل شده است.

طوفان امروز در شهرستان کلات از ساعت چهار بامداد آغاز و سرعت آن تا 108 کیلومتر در ساعت 
ثبت شد.

گزارش ها از تربت جام نیز حاکی است وزش باد شدید در این شهرستان به 80 کیلومتر در ساعت ید و موجب قطع برق در بخش های صالح آباد ، نصرآباد و بخش مرکزی این شهرستان شد .

همچنین شکسته شدن 20 اصله درخت، تلف شدن تعدادی از گوسفندان و وارد شدن آسیب به اتومبیل­ها از دیگر خسارات وزش باد شدید در بخش های تربت جام بود .

در مشهد نیز امروز وزش باد شدید باعث سقوط یک درخت ، سقوط تیر آهن بر روی یک منزل مسکونی در بلوار پیروزی و تخریب 30 درصدی این منزل مسکونی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین