کد خبر: ۲۳۵۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

ابتکار: سالها در مقابل حذف بنزین پتروشیمی مقاومت می‌شد

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه سالها در مقابل حذف بنزین پتروشیمی مقاومت می‌شد افزود: مهمترین اقدامی که در سال 93 انجام خواهد شد، حذف بنزین پتروشیمی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دکتر معصومه ابتکار - معاون رییس‌جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه موضوعات زیست محیطی باید در اولویت قرار گیرند افزود: در سال آینده تولید سوخت یورو4 قطعی است چرا که در دولت اراده‌ای مبنی بر حذف بنزین پتروشیمی و تولید بنزین استاندارد شکل گرفته که اتفاق بزرگی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده اتفاقات خوبی در مدیریت منابع بیافتد افزود: امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر تالاب‌های کشور را نجات دهیم.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پیگیری اجرای برنامه‌های مدیریت پسماند در سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: در زمینه مدیریت پسماند مشکلات بسیار زیادی داریم اما تمام تلاش خود را برای رفع این مورد که یکی از مشکلات زیست‌محیطی در اولویت است به کار می‌بریم.

وی تاکید کرد: همچنین در سال آینده سیاست‌های حیات وحش کشور کاملا بازنگری خواهد شد که در این زمینه نقش رسانه‌ها برای انتقال پیام و جذب مشارکت‌های مردمی کلیدی است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین