کد خبر: ۲۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱

نوه امام (ره): مطبوعات باید آزاد باشند

نوه امام خمینی (ره) آزادی بیان را از آرمان های انقلاب برشمرد و افزود: به گونه‌ای که مردم بتوانند براحتی حرف خود را به گوش مسوولان برسانند و باید مطبوعات آزاد باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام والمسلمین سید علی خمینی شامگاه پنجشنبه در اجتماع مردم خانوک از توابع شهرستان زرند افزود: مردم برای آب و نان قیام نکردند بلکه خواهان عدالت اجتماعی و کاهش فقر هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه فقر وقتی مقابل تبعیض قرار گیرد، بیداد می کند.

وی فقرزدایی و اشتغالزایی را رمز موفقیت هر حکومتی در جهان دانست و گفت: مسوولان باید نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.

فرزند یادگار امام راحل گفت: مسوول یعنی نوکر و خادم مردم و پاسخگو در مقابل مردم که خود را تافته جدا بافته از مردم نداند و اگر شعار بدهیم و عمل نکنیم خیلی خطرناک است.

وی اضافه کرد: از منظر اسلامی آنچه باعث کرامت می شود این است که فرد شایستگی مسئولیت را دارد و مردم هم در انتخاب باید به شایستگی افراد توجه کنند.

حجت الاسلام خمینی گفت: از ابتدای انقلاب انتخاب اصلح مورد تاکید حضرت امام بود و باید بدانیم فردی که در نظام اسلامی مسوول است چقدر شایستگی مسوولیت را دارد.

وی با بیان خاطره ای از امام خمینی (ره) به نقل از ایشان گفت: بعضی از مسائل گفته شود ممکن است در جامعه مشکلاتی را بوجود آورد اما اگر زمانی قرار بود مردم را در جریان بگذاریم براحتی مسائل را بازگو کنیم و بگوییم که شرایط ما اینچنین بود و ما این تصمیم را گرفتیم.

نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی به مذاکرات هسته ای ایران اشاره و بیان کرد: رابطه با ظالم نباید به معنای پذیرش ظلم باشد، مذاکره و ارتباط گرفتن هیچ اشکالی ندارد و به عنوان رضایت به ظلم و استکبار نیست.

وی اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: قدرتمندی درون زا و اتکا به منابع و ذخایر داخلی می تواند ایران را به خودکفایی برساند و در درون قدرتمند شود.

وی تاکید کرد: اگر توانستیم مستقل باشیم آن وقت می توانیم انقلابمان را صادر کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام خمینی، آزادی بیان را از آرمان های انقلاب برشمرد و افزود: به گونه ای که مردم بتوانند براحتی حرف خود را به گوش مسوولان برسانند باید مطبوعات آزاد باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین