کد خبر: ۲۳۵۵۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴

8 ساعت تاخیر در پروازبوشهر- تهران

پرواز شماره 408 ساعت 9 صبح روز جمعه مسیر بوشهر- تهران به علت بیش از هشت ساعت تاخیر باعث سرگردانی و اعتراض مسافران شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: یکی از مسافران این پرواز در تماس با دفتر ایرنا در بوشهر گفت: با وجود این که ساعت این پرواز دربلیت ها 9 صبح اعلام شده بود اما وقتی مسافران در فرودگاه بوشهر منتظر پرواز بودند از بلند گوی های فرودگاه با عذرخواهی از مسافران اعلام شد این پرواز با تاخیر چند ساعته در ساعت 13 انجام خواهد شد.

این مسافر که از بیان نامش خودداری کرد افزود: در ساعت 13 دو باره بلندگوهای فرودگاه بوشهر ساعت پرواز را 15 اعلام کرد و باردیگر زمان پرواز یاد شده به ساعت 16 و 40 دقیقه تغییر کرد ولی در ساعت 17 هنوز ساعت مشخصی برای انجام این پرواز اعلام نشد.

وی ادامه داد: محل سکونتم در بوشهر است و به سبب این تاخیر به منزل رفتم لیکن برخی از مسافران از راه های دور آمده اند و بیش از هشت ساعت سرگردان هستند.

این مسافر افزود: ضرورت دارد مسوولان درباره پروازهای بوشهر بیشتر توجه داشته باشند تا تاخیر ها و نقص فنی مکرر باعث سرگردانی و نگرانی مسافران نشود.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی استان بوشهر با تایید تاخیر در پرواز 408 ساعت 9 صبح بوشهر - تهران گفت: هواپیمایی که قرار بود پرواز صبح امروز بوشهر را انجام دهد، اول باید از جده عربستان به تهران می آمد و از آنجا به بوشهر پرواز می کرد.

احمد ماحوزی در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: پرواز این هواپیما از جده به سمت تهران با تاخیر چند ساعته انجام شد اما این هواپیما هنگام ورود به تهران و آماده شدن برای پرواز در مسیر تهران - بوشهر دچار نقص فنی شد.

وی ادامه داد: در تماس با مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و با پیگیری های انجام شده از لغو شدن این پرواز جلوگیری شد

ماحوزی افزود: هم اینک نقص هواپیما برطرف شده و به سمت بوشهر حرکت کرده است و پس از ورود به بوشهر حدود ساعت 17 و 30دقیقه به سمت تهران پرواز خواهد کرد.

وی با عذرخواهی از مسافران بابت تاخیر در پرواز هواپیمای 747 ایران ایر مسیر بوشهر - تهران ،گفت: سعی شد ازمسافران پذیرایی مناسب صورت بگیرد و هم اینک کارت های پرواز مسافران به آنها داده شده است.

در هفته جاری این دومین مرتبه است که پرواز بوشهر - تهران به علت نقص فنی هواپیما با تاخیر انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین