کد خبر: ۲۳۵۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱

تفاهم‌نامه همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) و شرکت شهرک‌های صنعتی

با هدف توسعه مناسبات و حمایت از خوشه های کسب و کار، تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق مهرامام رضا(ع) و شرکت شهرک های صنعتی منعقد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: هدف از انعقاد این تفاهم نامه که مابین اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) و دکتر سیدمحمدعلی سیدابریشمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی امضا شد، تسهیل در عملیاتی شدن رویکرد جدید صندوق در پرداخت تسهیلات به خوشه های کسب و کار و همچنین نهادینه ساختن سیاست های اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید ملی اعلام شد.

به گزارش آفتاب، نوراله زاده در این مراسم با اشاره به تغییر رویکرد صندوق از پرداخت تسهیلات به اشخاص به سمت حمایت از شبکه های تولید و خوشه های کسب و کار گفت: با بررسی ها و مطالعات بعمل آمده و بررسی فرآیند تولید تا عرضه و فروش محصولات تولیدی، صندوق در سال آینده بدنبال تثبیت اشتغال موجود، ایجاد اشتغال پایدار با نگاه فرآیندی، حمایت از اشتغال خرد و خانگی و همچنین حمایت از برندهای داخلی می باشد.

وی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور درخصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برنامه های آتی صندوق تماماً براساس سیاست های ابلاغ شده اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری تنظیم شده است که این امر علاوه بر حمایت از تولید و افزایش ظرفیت تولید داخلی باعث افزایش قدرت مالی خریداران شده و در نتیجه به شکوفایی تولید ملی منتج می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای این شرکت اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی در حال حاضر 60هزار عضو دارد که 30هزار واحد آن به بهره برداری رسیده است و دارای دوهزار واحد صادراتی کوچک و فعال می باشد که این امر در نتیجه پرداخت اعتبارات شرکت شهرک های صنعتی به شبکه ها و خوشه ها پدید آمده است.

سیدابریشمی با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت سپرده گذاری صندوق تعاونی کارکنان و تعاونی مسکن کارکنان شرکت شهرک های صنعتی در پرداخت تسهیلات به واحدها افزود: صندوق مهرامام رضا(ع) و شرکت شهرک های صنعتی دارای زمینه های خدمت رسانی مشترکی می باشند که امید است بتوان با برنامه ریزی و سیاستگزاری مناسب، از این ظرفیت ها بیشترین بهره را برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین