کد خبر: ۲۳۵۸۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۸

تیم کشتی آزاد ایران با برتری برابر هند راهی فینال شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیداری یک طرفه با نتیجه سنگین هشت بر صفر تیم ملی هند را شکست داد تا با اقتدار راهی فینال مسابقات جام جهانی آمریکا شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دقایقی پیش تیم ملی هند در مقابل ملی پوشان آزادکار کشورمان صف آرایی کرد؛ مسابقه ای که شکست سنگینی برای هندی ها به دنبال شد.

در وزن 57 کیلوگرم حسن رحیمی در مقابل کومار کشتی گیر سرشناس هندی که در فینال مسابقات جام جهانی هم او را شکست داده بود، قرار گرفت اما کشتی گیر هندی بر روی تشک حاضر نشد و رحیمی نخستین پیروزی راحت تیم ایران را به دست آورد.

در وزن 61 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور بدون اینکه امتیازی به حریف هندی خود بدهد، شش امتیاز از او گرفت تا دومین کشتی گیر تیم ملی هند را با شکست بدرقه کند.

وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری نیز در یک کشتی یک طرفه با نتیجه شش بر صفر حریفش را شکست داد.

مصطفی حسین خانی ملی پوش وزن 70 کیلوگرم در یک کشتی هجومی هشت برصفر حریف خود را مغلوب کرد.

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی توانست با زیر گیریهای بی نقص خود حریف هندی اش را دوبار خاک کند و در نهایت با شش امتیاز پیروز میدان شود.

احسان لشکری ملی پوش وزن 86 کیلوگرم بعد از باخت ناباورانه به کشتی گیر آمریکایی، بار دیگر از سوی رسول خادم به میدان فرا خوانده شد. او در دقیقه نخست 2 بار حریفش را خاک کرد و توانست شش امیتاز کسب کند.لشکری در سه دقیقه دوم هم 2 امتیاز کسب کرد تا در نهایت شانه حریفش را با تشک آشنا کرد و با ضربه فنی پیروز میدان شد.

در وزن 97 کیلوگرم نیز حامد طالبی زرین کمر در یک کشتی یک طرفه و با زیرگیری های پی در پی 10امتیاز از حریفش گرفت تا کشتی گیران هندی نتوانتد در این مسابقه حتی یک امتیاز از آزادکاران کشورمان بگیرند.

در وزن 120 کیلوگرم تیم هند نماینده نداشت و دست پرویز هادی به عنوان فرد پیروز در این مسابقه بالا رفت.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران تا ساعتی دیگر در فینال مسابقات جام جهانی به احتمال زیاد به مصاف تیم روسیه قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین