کد خبر: ۲۳۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

تبریک لاریجانی برای قهرمانی تیم ملی کشتی

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جام جهانی آمریکا را به این ورزشکاران، ملت ایران و جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، «علی لاریجانی» در این پیام که روز دوشنبه منتشر شد، تاکید کرد: کسب مقام قهرمانی در این پیکارها در حالی به دست آمد که تمامی کشورهای صاحب نام حضور داشتند.

وی در این پیام خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی با همت و غیرت خویش نشان دادند در تمامی عرصه ها فراتر از نام ها و جنجال آفرینی ها می توانند به پیروزی های بزرگ دست یابند.

لاریجانی این پیروزی را موجب شادی ملت بزرگ ایران در آستانه سال جدید و عیدی بزرگ به مردم توصیف کرد و افزود: کسب این افتخار بزرگ را از جانب خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ملت ایران، جامعه ورزشی کشور و ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تبریک می گویم.

رییس مجلس اظهار امیدواری کرد: جوانان دلاور کشورمان در تمامی عرصه ها پیروز و موفق باشند.

همچنین لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، قهرمانی تیم ملی کشتی را در جام جهانی که بر دو تیم روسیه و آمریکا پیروز شد، تبریک گفت و اظهارداشت: برای این جوانمردان و پهلوانان که دل دولت و ملت ایران را شاد کردند آرزوی توفیق می کنم.

وی افزود: انشاءالله در سایر موارد هم همت این عزیزان با پیروزی قرین باشد.

ملی پوشان کشورمان در فینال جام جهانی کشتی آزاد که بامداد امروز در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، توانست با سرمربی گری رسول خادم با نتیجه 6 بر دو تیم روسیه را شکست دهد و بار دیگر قهرمان جهان شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین