کد خبر: ۲۳۵۹۷۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

تلاش تروريستها براي اخلال در اجلاس شوراي حقوق بشر در ژنو

عوامل گروهك تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) تلاش كردند با ايجاد مزاحمت براي خانواده هاي شهداي ترور در اجلاس شوراي حقوق بشر ژنو اخلال ايجاد كنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پايگاه اطلاع رساني قربانيان ترور، عوامل گروهك تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) كه از حضور خانواده هاي شهداي ترور در بيست و پنجمين اجلاس حقوق بشر به شدت عصباني بودند در اخلال براي فعاليت هاي اين خانواده ها در اجلاس ناكام ماندند.
 
عوامل اين گروهك تروريستي كه حدود 10 نفر بودند تلاش داشتند با ايجاد سر و صدا و هياهو عليه برنامه هاي خانواده هاي شهداي ترور اقدام كنند و مانع از افشاگري آنان عليه گروههاي تروريستي از جمله گروهك مجاهدين خلق شوند..
 
اين عوامل قصد داشتند كه با ايجاد اخلال اجازه ندهند اعضاي انجمن دفاع از قربانيان تروريسم كه همين گروهك بيش از 12 هزار نفر از خانواده هاي ايراني از اين انجمن را با عمليات تروريستي داغدار كرده بود پيام خود را به تشكلهاي حقوق بشري و نمايندگان كشورها برسانند.
 
عليرغم اين اقدامات گروهك تروريستي مجاهدين خلق نمايندگان انجمن دفاع از قربانيان تروريسم در ديدار و گفتگو با گزارشگران ويژه سازمان ملل، رئيس و معاونين اجلاس، نهادهاي مدني حاضر و حضور در پنل هاي حقوق بشري در ژنو، گزارشي مبسوط از مظلوميت قربانيان ترور و خانواده هاي آنها و محكوميت تروريسم و رفتار ددمنشانه گروههاي تروريستي از جمله فرقه تروريستي منافقين را با اسناد و مدارك ارائه كردند.
 
انجمن دفاع از قربانيان تروريسم يك نهاد مدني متشكل از خانواده هاي شهداي ترور و آسيب ديدگان عملياتهاي تروريستي است كه با ارائه اسناد و مدارك به نهادهاي مدني جهان به افشاگري عليه گروههاي تروريستي از جمله گروهك تروريستي مجاهدين خلق مي پردازد و با شعار جهاني بدون ترور از سال 1386 شروع به كار كرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین