کد خبر: ۲۳۶۰۱۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۹

حرکت قابل تحسین یک فوتبالیست/عکس

"هری کیول" مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال استرالیا و بازیکن تیم ملبورن هارت در حرکتی جالب و قابل تحسین، کفش‌هایش را به عنوان کادوی تولد به یکی از هواداران تیمش اهدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم‌های فوتبال ملبورن هارت و ولینگتون روز یکشنبه در مسابقات لیگ استرالیا به مصاف هم رفتند. در پایان این مسابقه تعدادی از بازیکنان به درخواست هواداران در کنار زمین حاضر شدند تا بازار عکس یادگاری و امضا داغ شود. در میان این هواداران، یک نوجوان مقابل "هری کیول" مهاجم ملبورن هارت ظاهر شد و به او گفت که امروز تولدش است. این نوجوان به کیول گفت که دوست دارد هدیه‌ای از کیول به مناسبت تولدش بگیرد.


هری کیول در حال امضای استوک‌هایش برای هدیه دادن به پسر نوجوان

بعد از آنکه پدر این نوجوان هم تولد پسرش را تایید کرد، مهاجم ملبورن هارت در کنار زمین کفش‌های استوکش را درآورد و آنها را امضا کرد تا به عنوان هدیه تولد به این پسر نوجوان بدهد. این کار  جالب هری کیول باعث تحسین افرادی شد که کنار زمین حضور داشتند.

به گزارش مهر، مسئولیت ستاره‌ها بخصوص در عرصه ورزش در بعد فرهنگی و مسئولیت اجتماعی بسیار سنگین است. انجام چنین کارهایی که تاثیر بسیار زیاد آن قابل مقایسه با کارهای فرهنگی کلیشه‌ای نیست قطعا تصاویر زیبا و به یادماندنی را در ذهن مردم بر جای خواهد گذاشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین