کد خبر: ۲۳۶۰۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰

صدور مجوز پرواز ایرآسیا به آسمان ایران

پس از یکسال توقف، شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس به عنوان ارزان‌ترین خط هواپیمایی آسیایی به مناسبت نوروز 93 با دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای خود به تهران را از سر گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: علی بشیری - مدیر دفتر شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس - در گفت‌وگو با ایسنا گفت: شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس که پروازهای طولانی شرکت ایرآسیای مالزی را پشتیبانی می‌کند بار دیگر تصمیم گرفت پروازهای خود به تهران را از نوروز 93 آغاز کند.

بشیری افزود: ایرآسیا ارزان‌ترین خط هوایی آسیا و بزرگ‌ترین مشتری شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه محسوب می‌شود. این شرکت از نوروز 90 به دلیل سکونت جمعیت قابل توجه ایرانیان مالزی پروازهای خود در مسیر کوالالامپور- تهران را آغاز کرد اما پس از شدت گرفتن تحریم‌ها در سال 91 این پروازها به حالت تعلیق درآمد.

به گفته وی پس از برطرف شدن مشکلاتی نظیر انتقال پول بلیت‌های فروخته شده از ایران به مالزی و بیمه هواپیماها، این شرکت بار دیگر تمایل خود را برای از سرگیری پروازها به تهران اعلام کرد.

وی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود ایرآسیا هنوز مجوزهای لازم برای فرود هواپیما در فرودگاه امام خمینی تهران را دریافت نکرده است؟ گفت: انتشار خبر از سرگیری پروازهای ایرآسیا زمانی از سوی عدنان عثمانی معاون اجرایی ایرآسیا ایکس اعلام شد که دفتر تهران هنوز مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی دریافت نکرده بود.

بشیری افزود: این مجوز اوایل اسفند از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت و فروش بلیت در دفتر تهران و کوالالامپور آغاز شد. برهمین اساس پروازهای نوروزی این شرکت از فرودگاه LCCT کوالالامپور به تهران در تاریخ های 18 و 19 مارچ و پروازهای برگشت در روزهای سوم و چهارم آوریل از فرودگاه امام خمینی تهران انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین