کد خبر: ۲۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲

اولیویرا: العین و لخویا دو تیم قدرتمند این گروه هستند / ما برای صعود می جنگیم

تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پیش از بازی بین تیم های تراکتورسازی تبریز و العین امارات در خصوص تیم العین گفت : با توجه به بازی که از تیم العین در بازی مقابل لخویا دیدم این تیم بسیار پر قدرت است و کار ما برای مصاف با این تیم بسیار سخت است ، العین و لخویا دو تیم قدرتمند این گروه هستند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند ولی ما تلاش می کنیم یک بازی ایده آل ارایه نماییم و همچون بازی با لخویا تاکتیک های خود را در زمین اجرا نماییم .
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرمربی پرتغالی تیم در ادامه افزود : تفاوت تیم تراکتوسازی و تیم های دیگر این گروه در آن است که آنها از بازیکنان خارجی استفاده می کنند ولی تراکتورسازی حتی یک بازیکن خارجی ندارد ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا برنده این بازی باشیم ، اگر برنده این بازی باشیم قطعا خوشحال خواهیم بود ولی اگر به هر دلیلی نتیجه لازم را کسب نکنیم برنامه تیم تغییر نخواهد یافت چراکه دنیا به اتمام نرسیده است و دور برگشت مسابقات هنوز باقی مانده است .

تونی در خصوص بازیکنان خارجی خوب تیم العین گفت : درست است تیم من بازیکن خوب خارجی ندارد ولی کیفیت بازیکنان ایرانی تیم من از آنها کم نیست و قطعا برای کسب نتیجه مقابل العین بازی می کنیم . چراکه می خواهیم مقابل این بازیکنان قدرتمند نتیجه را کسب نماییم .

او در ادامه افزود : درست است تیم های قدرتمندی در این گروه حضور دارند و لخویا و العین شانس زیادی برای صعود دارند ولی یکی از جایگاه های صعود قطعا برای تیم تراکتورسازی است و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا از این موقعیت استفاده کنیم و قطعا برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می رویم ، در بازی های خانگی کسب امتیاز بسیار آسان تر خواهد بود و ما این شانس را داریم که دو بازی خانگی در تبریز هنوز باقی مانده است و ما می توانیم برای کسب نتیجه در این بازی ها امیدوار باشیم .

مرتضی اسدی کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز هم در خصوص این بازی گفت : بازی بسیار خوبی مقابل لخویا انجام دادیم و در این بازی با راهکارهایی که سرمربی تیم در نظر گرفته بازی بسیار خوبی انجام خواهیم داد تا بتوانیم مقابل این تیم به برتری برسیم چراکه ما تراکتورسازی هستیم و برای کسب نتیجه بازی می کنیم .

اسدی در خصوص نبود چند بازیکن برای این بازی گفت : ما درست است که برای این بازی حامد لک و نصرتی را نداریم ولی ما و بازیکنان تیم همه تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم جای آنها را پر کنیم و بتوانیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند نتیجه این بازی را به سود خود رقم بزنیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین