کد خبر: ۲۳۶۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
یک عضو بنیاد باران:

دولت در مقابل افراطیون عقب‌نشینی نکند

یک عضو بنیاد باران با بیان اینکه "مردم همچنان نگران فعالیت‌های افراطیون هستند"، اظهار کرد: دولت در سال آینده با پیگیری مطالبات مردم و تحقق وعده‌های خود، اجازه ندهد افراطیون برای کشور ایجاد مشکل کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از شرایط سیاسی سال 92 گفت: شرایط سیاسی و اجتماعی ایران قبل و بعد از انتخابات بسیار متفاوت بود و مدیران جدیدی که پس از انتخابات ریاست جمهوری روی کار آمدند نگاه مختلفی نسبت به گذشته داشتند و در جامعه تغییراتی را ایجاد کردند.

وی در ادامه افزود: قبل از انتخابات مردم دچار یأس و ناامیدی بودند و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها مردم را نگران کرده بود اما پس از انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دستیابی به توافق‌نامه ژنو، مردم بسیار خوش‌بین و به آینده امیدوار شدند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب، انتخابات ریاست جمهوری، سخنرانی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، توافق‌نامه ژنو، ورود هیأت‌های مختلف اروپایی به کشور،‌ سفرهای خارجی رئیس‌جمهور، پایین آمدن نرخ تورم، گشایش‌ها در فضای فرهنگی و آغاز تغییرات در سطوح مدیران کشور را از مهمترین وقایع سال 92 برشمرد.

جلالی‌زاده همچنین با بیان اینکه "حماسه سیاسی هنوز به صورت کامل محقق نشده است"، خاطرنشان کرد: این حماسه هنگامی محقق می‌شود که رئیس‌جمهور و دولت تمام وعده‌های خود را عملی سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه "اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان دارای دیدگاه‌هایی هستند که در راستای تأمین منافع ملی کشور است"، افزود: اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان نباید در مقابل جاروجنجال افراط‌گرایان کوتاه بیایند و در برابر آنها عقب‌نشینی کنند، زیرا آنها سعی خواهند کرد با مشکلاتی که ایجاد می‌کنند، جناح‌های مقابل خود را به عقب‌نشینی وادار کنند.

این عضو بنیاد باران در پایان تاکید کرد: دولت در سال آینده برای مقابله با افراط‌گرایان باید مردم را در جریان همه امور قرار دهد و با شفاف‌سازی کامل به دنبال دفاع از حقوق مردم باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین