کد خبر: ۲۳۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

سوء استفاده ميلياردي از دفترچه خدمات درماني

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي از کشف سو استفاده يک ميليارد و سيصد و نود ميليون ريالي سودجويان با استفاده از دفترچه درماني بيمه شدگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ابتکار، سرهنگ رسول النقي پور گفت: در پي اخبار واصله از منابع خبري مبني بر سودجويي عده اي در داروخانه‌هاي شهرستان اروميه از طريق جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده، موضوع در دستور کار کارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي افزود: در بررسي‌هاي انجام شده مشخص شد افراد سود جو با جمع آوري دفاتر خدمات درماني افراد مسن و از کار افتاده به عناوين مختلف از جمله ارائه خدمات پزشکي، سلامت و... با مراجعه به پزشکان متخصص مغز و اعصاب و جراحي عمومي درخواست تجويز داروهاي گرانبها و کمياب را کرده و سپس داروها را با ارائه نسخه از داروخانه‌هاي مشخصي خارج و در بازار آزاد به فروش مي‌رسانند.

سرهنگ”النقي پور” افزود: در تحقيقات و بررسي‌هاي انجام شده ميزان خسارات وارده به شرکتهاي بيمه از محل پرداخت هزينه‌هاي داروهاي تجويز شده مبلغ يک ميليارد و 390ميليون ريال برآورد شده است.

 رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان غربي در پايان ضمن اشاره به دستگيري تعداد سه نفر پزشک متخصص و دو نفر مسئول داروخانه و دو نفر کارمند داروخانه به عنوان متهمان اصلي اين پرونده توصيه کرد: از قرار دادن اسناد و مدارک و اوراق هويت شخصي خويش در اختيار ديگران جداً خوداري کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین