کد خبر: ۲۳۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۵

دستفروشان شب‌عید جمع‌آوری می‌شوند

معاون خدمات شهری شهردار تهران با رد ادعاهای دستفروشان مبنی بر اینکه ماموران شهرداری با گرفتن مبلغی به آن‌ها اجازه دستفروشی کنار خیابان را می‌دهند، گفت: قبول دارم که در پایان سال دستفروش‌ها افزایش پیدا می‌کنند و این اتفاق کاملا طبیعی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مجتبی عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه موقع خرید عید دستفروش‌ها زیاد می‌شوند،‌ افزود: نمی‌خواهیم برخورد فیزیکی داشته باشیم اما قطعا بعد عید تمام دستفروشان را جمع می‌کنیم و در این مورد اقدام و ابلاغ‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با بیان این که قبول دارم که در پایان سال تعداد دستفروش‌ها افزایش یافته است تصریح کرد: اطلاعات لازم در مورد وضعیت شهر را داریم و کنترل مناسب صورت می‌گیرد از سوی در 22 منطقه هم مکان‌هایی برای هدایت دستفروش‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهردار تهران همچنین درباره مرکز تولید برق از زباله شرق تهران با اعلام اینکه این مرکز کامل شده است، گفت: این مرکز در حال فعالیت است و تفاهم نهایی را با وزارت نیرو و اداره برق انجام داد‌ه‌ایم و برق تولیدی روی شبکه نیز رفته است.

عبدالهی همچنین درباره جمع‌آوری زباله جمع‌کن‌ها از سطح شهر گفت:‌ پیمانکاران را مکلف کردیم که زباله‌ دزدها را جمع کنند و این تکلیف در قراردادهای جدیدشان قید شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین