کد خبر: ۲۳۶۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹

مرگ خاموش خانواده‌ای در لویزان

آتش‌نشانان پس از حضور در محل، با جسم بی‌جان سه تن از اعضای این خانواده روبرو شده و به سرعت آنان را از داخل اتاق خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ اعضای یک خانواده در پی گاز گرفتگی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با اعلام یک مورد حادثه گاز گرفتگی در ساعت 16:16 روز دوشنبه به سامانه 125، آتش‌نشانان ایستگاه 36 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در لویزان خیابان فرشادی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه زیرزمین یک ساختمان دو طبقه مسکونی بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل، با جسم بی‌جان سه تن از اعضای این خانواده روبرو شده و به سرعت آنان را از داخل اتاق خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه عوامل اورژانس پس از بررسی علایم حیاتی، مرگ این سه تن را اعلام کردند، گفت: این سه تن شامل مردی 41 ساله، زنی 36 ساله و پسر 13 ساله‌شان بود.

ملکی علت این حادثه را نشت گاز از آبگرمکن دیواری اعلام کرد و گفت: متاسفانه مسدود کردن تمامی درها و پنجره‌ها و منافذ ورود و خروج هوا سبب مرگ خاموش اعضای این خانواده در خواب شده است.

به گفته وی، اجساد این سه تن برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شدند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین