کد خبر: ۲۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

"سال آینده 6 نوبت سبد کالا توزیع می شود"

طلایی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا توزیع سبد کالا همچنان ادامه دارد،‌ گفت: طبق اعلام مسئولان وزارت صنعت توزیع سبد کالا در مراکز توزیع و تعاونی‌ها تا پایان اسفندماه ادامه خواهد یافت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرعامل اتحادیه تعاونی مصرف محلی استان تهران با اشاره به توزیع میوه شب عید در ۳۰ تعاونی مصرف استان تهران گفت: طبق گفته مسئولان دولتی قرار است سال آینده ۶ نوبت سبد کالا در کشور توزیع شود.

ابراهیم طلایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص توزیع میوه شب عید اظهار داشت: امسال همانند سال گذشته ۳۰ تعاونی مصرف محلی در استان تهران را برای توزیع میوه شب عید به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران معرفی کردیم.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف محلی استان تهران افزود: ۵۰ درصد این تعاونی‌ها در محلات مختلف شهر تهران و مابقی در شهرستان‌های استان تهران مستقر است.

وی با بیان اینکه ۲ میدان میوه و تره‌بار شهر تهران هم برای توزیع میوه به این اتحادیه سپرده شده است، گفت: هر کیلو پرتقال ۱۷۵۰ تومان، هر کیلو سیب ممتاز ۳۶۰۰ تومان و هر کیلو سیب درجه یک ۳۰۰۰ تومان در تعاونی های مصرف محلی توزیع می‌شود.

طلایی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا توزیع سبد کالا همچنان ادامه دارد،‌ گفت: طبق اعلام مسئولان وزارت صنعت توزیع سبد کالا در مراکز توزیع و تعاونی‌ها تا پایان اسفندماه ادامه خواهد یافت.

این فعال بخش تعاون تصریح کرد: به گفته مسئولان دولتی تصمیم بر این است که سال آینده ۶ نوبت سبد کالا در طول سال توزیع شود که سازوکار قطعی آن با توجه به تجربه سبد اول هنوز اعلام نشده اما قطعاً نوع کالاها تغییر خواهد کرد.

وی اقدام دولت برای تأمین کالاهای اساس مردم و توجه به امنیت غذایی آنها را قابل تقدیر دانست و افزود: این اقدام موجب اطمینان خاطر مردم و جلوگیری از فعالیت های سودجویانه فرصت طلبان برای بالا بردن قیمت کالاهای اساسی خواهد شد.

طلایی ابراز امیدواری کرد: با حمایت از شبکه‌های تولید و توزیع بخش تعاونی و مردمی و همدلی مسئولان، اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب به خوبی اجرا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین