کد خبر: ۲۳۶۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

سجادی: تیم ملی فوتبال بعد از پایان لیگ در آفریقای جنوبی اردو خواهد زد

معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت:تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان لیگ برتر در آفریقای جنوبی اردو می زند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ˈنصرالله سجادیˈبارد برخی خبرها درخصوص لغو اردوی تیم ملی درآفریقای جنوبی،وضعیت تیم ملی کشورمان را مطلوب توصیف کردو گفت: تیم ملی و فدراسیون فوتبال در این مورد مشکل خاصی ندارند و در صورتی که مشکلی هم باشد وزارت ورزش و جوانان همچون گذشته حامی تیم ملی بوده و برای حل این مشکلات احتمالی کمک خواهد کرد.

وی افزود: بعد از برگزاری سه هفته رقابتهای لیگ بلافاصله تیم ملی فوتبال ایران عازم افریقای جنوبی خواهد شدودر آنجا اردویی 24 روزه خواهد داشت و سپس راهی برزیل و حضور در مرحله نهایی جام جهانی خواهد شد.

سجادی تاکید کرد: قطعا وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی حمایت کرده و خواهد داشت و برهمین اساس اردوی آفریقای جنوبی برگزار می شود.

رییس ستاد ملی حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی با اشاره به اهمیت تیم ملی برای وزارت ورزش و جوانان و دولت گفت : دولت هیچوقت تیم ملی را تنها نگذاشته است ودر دیداری که ˈمحمود گودرزیˈ وزیر ورزش و جوانان با ˈحسن روحانی ˈ ریاست جمهوری داشتند ، رییس جمهوری نیز قول مساعد برای همه گونه حمایت از تیم ملی فوتبال را دادند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش ادامه داد: انتظار ما از تیم ملی فوتبال کاملا منطقی است و دوست داریم بازی خوب و قوی از خود نمایش دهد و ایجاد حس برد خواهی و صعود از گروه خود در نزد مردم کارشناسی نیست و کمکی به تیم ملی وبازیکنان نمی کند جام جهانی عرصه بزرگی است و امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران بهترین نمایش خود را ارایه کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین