کد خبر: ۲۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷

بازیگر پیشکسوت: تلویزیون مرا 3 سال از یاد برد

صدیقه کیانفر که دو سریال نوروزی را آماده‌ پخش دارد، گفت: بعد از اینکه تلویزیون سه سال مرا از یاد برده بود، امسال با دو سریال و دو فیلم نوروزی به تلویزیون خواهم آمد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: این بازیگر پیشکسوت درباره اینکه از تلویزیون در سالی که گذشت راضی هستید؟ پاسخ منفی داد و گفت: تلویزیون سه سال مرا فراموش کرده بود و من دلیلش را نمی‌دانم، به همین خاطر از تلویزیون راضی نیستم ولی خدا را شکر که امسال دو سریال و دو فیلم نوروزی برای تلویزیون دارم؛ ضمن اینکه در عرصه تئاتر هم اکنون مشغول بازی هستم. او در عین حال بیان کرد: تئاتر برای همه ما تئاتری‌ها مقدس است و من خوشحالم که با این سن‌و‌سالی که دارم هنوز هم می‌توانم به روی صحنه تئاتر بروم. خدا را شکر می‌کنم که سالم و سرپا هستم و می‌توانم هنوز هم کار هنری انجام بدهم.

کیانفر که ایفای نقش «صدیقه» را در سریال «خوب، بد، زشت» نوروز عهده‌دار است، گفت: سریال «خوب، بد، زشت» طنزی نیست که لوس و لوده باشد بلکه یک طنز آموزنده است که هنرمندان به‌نامی در آن ایفای نقش دارند. در این سریال نقش‌ مادر شهین تسلیمی را بازی می‌کنم و خیلی هم راضی‌ام از اینکه با کارگردانی مثل منوچهر هادی کار می‌کنم.

به گزارش ایسنا، این بازیگر با بیان اینکه تجربه کارهای نوروزی قدیمی زیادی را برای تلویزیون داشته است، گفت: علاوه بر سریال «خوب، بد، زشت»، در سریال «ما فرشته نیستیم» فلورا سام هم ایفای نقش داشتم. همچنین یک فیلم نوروزی دیگر برای پخش از شبکه آموزش آماده دارم در کنارش هم یک فیلم دیگر هم با عنوان «مسافران بهشت» به کارگردانی جواد مزدآبادی کار کرده‌ام که در ایام نوروز به روی آنتن می‌روند. بازیگر سریال «خوب، بد، زشت» سپس از اینکه چند تجربه همکاری با منوچهر هادی دارد ابراز خرسندی کرد و گفت: «خوب، بد، زشت» چندمین کاری است که آقای هادی مرا دعوت کرده است. برایم باعث خوشحالی است که با ایشان کار می‌کنم؛ چرا که وی از جمله کارگردان‌هایی است که با صمیمیت با گروه کار می‌کند. کیانفر در پایان گفت‌وگوی خود با بیان اینکه امیدوار است سال جدید سالی پر از آرامش، برکت و سلامتی برای همه باشد، گفت: پیشاپیش سال 93 را به همه هم‌میهنان عزیزم تبریک گفته و سالی خوش برایشان آرزومندم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین