کد خبر: ۲۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

راه‌اندازی قطار دو طبقه تهران-اصفهان

طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، قطار دو طبقه صبا‌ در سفرهای نوروزی ۹۳ آماده جابه‌جایی مسافران در مسیر تهران-اصفهان و بالعکس است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به منظور افزایش خدمات‌دهی به هموطنان، قطار دو طبقه‌ «صبا» با ظرفیت 540 نفر در ایام نوروز مسافران محور تهران -اصفهان - تهران را جابه‌جا می‌کند.

این قطار دارای امکاناتی همچون سیستم‌های‌ تهویه مطبوع، صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و از این قبیل بوده و قابلیت سیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را نیز دارد.

قطار دو طبقه «صبا» تهران – اصفهان همه روزه ساعت 7 صبح از تهران حرکت و ساعت 16:10 از اصفهان مراجعت می‌کند و مدت زمان سیر آن حدود 6 ساعت است.

روابط عمومی رجاء از هموطنان درخواست کرد، به منظور استفاده از قطار به عنوان وسیله‌‌ای ایمن و راحت برای سفرهای نورزی، با توزیع سفر از ظرفیت‌های باقی‌مانده در مسیرها و تاریخ‌های مختلف استفاده کنند.

به گزارش فارس، این شرکت اعلام کرد متقاضیان سفر با قطار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موجودی بلیت، تخفیفات بلیت، برنامه حرکت قطارها و از این قبیل همچنین ارائه نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند با سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن 1539 در تهران و تلفن 55651415-021 از شهرستان‌ها تماس حاصل کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین