کد خبر: ۲۳۶۳۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۰
برقراری بیش از 6000 تماس با 125 در چهارشنبه‌سوری

کم‌حادثه و پرحادثه‌ترین مناطق پایتخت در چهارشنبه‌ سوری 92

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برقراری بیش از 6000 تماس با سامانه 125 در شب چهارشنبه‌سوری خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس فتح‌الله تمیوری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اقدامات و عملیات انجام شده از سوی آتش نشانان تهرانی در چهارشنبه‌سوری گفت: از ساعت 17 روز سه‌شنبه تا پابان شب در مجموع 6053 تماس با سامانه 125 برقرار شد که این تماس‌ها منجر به انجام 234 ماموریت از سوی آتش‌نشانان شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که شمارتماس‌ها و عملیات‌ها به ترتیب5943 و 227 مورد بود، افزایشی سه درصدی داشته‌است.

وی بیشترین عملیات آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری را به ترتیب مربوط به درخت و فضای سبز با 61 مورد ، ضایعات با 53 مورد ، سطل زباله‌با 45 مورد و مسکونی با 38 مورد و وسایا نقلیه با 10 مورد اعلام کرد و افزود: در این بین حریق درخت و فضای سبز و مسکونی نسبت به چهارشنبه‌سوری پارسال افزایش داشته است.

کم‌حادثه و پرحادثه‌ترین مناطق تهران

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره حادثه‌خیز‌ترین مناطق پایتخت در شب چهارشنبه‌سوری به ایسنا گفت: بیشترین ماموریت‌های سازمان درمنطقه پنج عملیات با 50 مورد حادثه بوده است که این منطقه شامل مناطق 10 ، 11 و 12 شهرداری می‌شود و پس از آن مناطق 14 و 15 شهرداری (منطقه هشت عملیاتی) با 36 مورد حادثه در رتبه بعدی قرار دارد.

تیموری با بیان اینکه منطقه یک عملیاتی یعنی مناطق 5 و 22 شهرداری با 30 مورد حادثه در رتبه سوم بیشترین حوادث قرار دارد ، گفت: همچنین منطقه شش عملیات شامل مناطق 13 و هشت شهرداری با 20مورد حادثه کم حادثه ترین مناطق پایتخت بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین