کد خبر: ۲۳۶۳۹۷
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۹

بازداشت قاتل کودک ۸ساله/تأخیر 14ساعته پرواز کیش- اهواز/نجات 20 نفر از حریق خیابان خراسان

براساس اعلام پلیس تهران بزرگ، قاتل کودک ۸ ساله حادثه شب چهارشنبه پایان سال دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این کودک سه شنبه شب بر اثر انفجار مواد محترقه جان خود را از دست داده بود که مسبب آن در ساعت 4 صبح امروز با تلاش ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

این فرد 31 ساله و ساکن غرب تهران است که به جرم خود نیز اعتراف و به مراجع قضایی نیز معرفی شده است. فرد مذکور نارنجک انفجاری دست سازی را کنار آتش گذاشته بود که با انفجار آن ترکش‌های این نارنجک انفجاری دست ساز به یک پسر 8 ساله اصابت و باعث مرگ آن شد.

تأخیر 14 ساعته در پرواز کیش - اهواز
پرواز کیش به اهواز با 14 ساعت تأخیر انجام شد.
مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش به واحد مرکزی خبر گفت: این پرواز قرار بود ساعت 10 و 30 دقیقه صبح دیروز از مبدا کیش به مقصد اهواز انجام شود اما به علت نقص فنی برای هواپیما در فرودگاه تهران، ساعت یک بامداد چهارشنبه انجام شد.

محمد باقر قاسم زاده افزود : پس از اطلاع از تأخیر زیاد این پرواز تعدادی از مسافران به هتل و برخی به مرکز شهر رفتند و پرداخت هزینه های آنها را تقبل کردیم.

سقوط مرگبار مرد جوان به داخل چاهک آسانسور
سقوط مرد جوان به داخل چاهک آسانسور در خیابان دماوند، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس ساکنان یک ساختمان با سامانه 125 مبنی بر سقوط مرد جوان به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:09 بامداد امروز چهارشنبه آتش نشانان ایستگاه 19 و گروه امداد و نجات 10 را به محل حادثه در خیابان دماوند، بعد از سه راه تهرانپارس، کوچه سمنی اعزام کرد.

پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه ساختمان 5 طبقه ای مشاهده می شد که یکی از ساکنان آن که مرد جوانی بود در هنگام سوار شدن بر آسانسور و بروز نقص فنی از طبقه چهارم به داخل چاهک آسانسور در طبقه منفی 1 سقوط کرده بود.

آتش نشانان به سرعت محل حادثه را با قطع برق آسانسور ایمن سازی کرده و مصدوم را که به شدت آسیب دیده بود بر روی برانکارد فیکس کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ مرد جوان توسط آنان اعلام شد.

آتش سوزی زیرزمین ساختمان مسکونی

آتش سوزی زیرزمین ساختمان مسکونی در خیابان تکاوران با تلاش آتش نشانان دو ایستگاه مهار و خاموش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از زیرزمین، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران زنگ ایستگاه های 17 و 103 را ساعت 22:40 دقیقه سه شنبه شب به صدا درآورد و آتش نشانان بلافاصله به سمت خیابان تکاوران، خیابان هفتم مرکزی حرکت کردند.

مجید حاتمیان، رئیس ایستگاه 17 گفت: با رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد، زیرزمین یک ساختمان 3 طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

آتش نشانان بلافاصله با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و گاز ساختمان، به وسیله چند رشته لوله آبرسانی، عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن آن را خاموش کنند. خوشبختانه در این حادثه کسی دچار حادثه نشد و فقط خسارت مالی بر جای ماند.

آتش در سالن زیبایی زنانه
آتش سوزی آرایشگاه زنانه در خیابان گیشا با حضور به موقع مهار و از بروز خسارت بیشتر جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، با اعلام سراسیمه همسایگان شاهد حادثه آتش سوزی به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 23:30 سه شنبه شب زنگ ایستگاه 10 را به صدا درآورد و آتش نشانان به سرعت روانه کوی نصر، خیابان فاضلی، خیابان چهارم شدند.

علی سر افراز، فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که یک سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه به علت نامعلوم طعمه شعله های آتش شده و دود زیادی از آن به بیرون زبانه می کشید.

آتش نشانان بی درنگ با استفاده از دستگاه تنفسی اقدام به آبرسانی و مهار آتش سوزی کرده و همزمان به جستجوی محبوسین احتمالی در این مکان پرداختند. آتش نشانان پس از مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از عدم وجود محبوسین با گذاشتن فن مخصوص اقدام به تخلیه دود از داخل آرایشگاه کرده و پس از ارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان خراسان
آتش سوزی اتاق خواب منزل مسکونی در خیابان خراسان، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آتش نشانی، به دنبال تماس های پی در پی همسایگان ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود وآتش از خانه مسکونی، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:40 بامداد امروز چهارشنبه زنگ ایستگاه 99 را به صدا درآورد و آتش نشانان به همراه گروه امداد و نجات 9، نردبان و تشک نجات به خیابان خراسان، روبروی کوچه لرزاده اعزام کرد.

جمشید غمامی، افسر آماده منطقه 8 عملیات گفت: با رسیدن به محل حادثه معلوم شد آتش سوزی از طبقه دوم و در قسمت اتاق خواب یک واحد مسکونی و از اتصالی سیمهای برق کامپیوتر آغاز شده و تمام اتاق را در بر گرفته بود. آتش نشانان پس از تقسیم شدن به دو گروه، ضمن رعایت نکات ایمنی و قطع برق و گاز محل وارد ساختمان شده و قبل از سرایت آتش سوزی به سایر قسمت های منزل آن را تحت کنترل خود درآوردند.

غمامی خاطرنشان کرد: گروه دوم نیز پس از وارد شدن به طبقات بالا و جستجوی محبوسین در دود حاصل از آتش سوزی موفق به نجات 20 نفر از ساکنین گرفتار شده در دود شدند که همگی آنها را به بیرون از ساختمان و هوای آزاد منتقل کردند. آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و لکه گیری کامل با استفاده از فن فشار مثبت و تهویه طبیعی(باز کردن درب پشت بام) اقدام به تخلیه دود ساختمان کرده و پس از دادن تذکرات ایمنی به تمام ساکنین و تحویل محل به مالک واحد به عملیات خود پایان دادند.

جغد شاخدار در مرند به دامن طبیعت بازگشت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرند گفت: در آستانه سال نو جغد شاخدار با تلاش ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان مرند به دامن طبیعت بازگشت.

به گزارش ایسنا، محمد علی زمانلو به خبرنگاران گفت: در پی تماس تلفنی یک شهروند مرندی مبنی بر حضور یک جغدشاخدار در منزل شخصی وی بلافاصله پرسنل یگان حفاظت به محل عزیمت و پرنده مذکور را به اداره حفاظت محیط زیست مرند انتقال دادند.

این جغد پس از معاینات اولیه و اطمینان از سلامت آن در آستانه سال نو توسط مامورین محیط زیست در طبیعت رهاسازی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین