کد خبر: ۲۳۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

برخورد با اجاره‌دهندگان منازل مبله در شیراز

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: با توجه به دستور دادستان محترم و همراهی شرکت مخابرات و نیروی محترم انتظامی، با کسانیکه منازل مبله‌ را خارج از سیستم ساماندهی شده،‌ اجاره بدهند، برخورد خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، رمضان امینی چهارشنبه 28 اسفند در مراسم آغاز به‌کار ستاد تسهیلات سفر شیراز، تصریح کرد: متاسفانه تبلیغ‌کنندگان منازل مبله‌ استیجاری، در شیراز بسیار گستاخانه عمل می‌کنند و این اقدام آنان به سخره گرفتن قوانین است.

امینی با تصریح اینکه، علی‌رغم رنگ‌آمیزی دیوارها و پاکسازی تمام سطوح شهر از تبلیغات غیرقانونی، امروز باردیگر شاهد دیوارنویسی‌های جدید هستیم،‌ از همکاری و حمایت دادستان شیراز قدردانی و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 4 هزار و 500 مورد از این تبلیغات توسط شهرداری مستندسازی و پرونده‌سازی شده است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با بیان اینکه 141 شماره تلفن همراه متعلق به این تبلیغ کنندگان براساس دستور دادستان و با همکاری مخابرات قطع شده است، گفت: یکی از این افراد در هزار نقطه شیراز تبلیغاتی را انجام داده بود حال آنکه شخص مورد نظر فارسی هم نیست.

امینی با اشاره به اجرایی شدن طرح جمع‌آوری متکدیان و معتادان از سطح شهر شیراز گفت: مکانی با ظرفیت بیش از 600 نفر پیش‌بینی و شهرداری نیز عهده‌دار تامین هزینه‌های نگهداری این افراد برای مدت محدود، شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین