کد خبر: ۲۳۶۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵

تخریب جنگل ها را به 1504 اطلاع دهید

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان از مردم خواست هر گونه آتش سوزی و تخریب جنگل‌ها و مراتع را به تلفن 1504 اطلاع دهند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا مهندس ‌حمید سلامتی، گفت: شماره تلفن 1504 امداد جنگل و مرتع، به عنوان پل ارتباطی آحاد جامعه با یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری است و گزارش هر گونه تخریب، تصرف و آتش سوزی‌های احتمالی در اراضی ملی و جنگل‌ها به یگان حفاظت از طریق این خط ارتباطی امکان پذیر است.

او گفت: با توجه به این که اقدامات مؤثری توسط یگان حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، مبارزه با قاچاق چوب‌، عملیات اطفاء حریق و ... با تعامل دستگاه‌های اجرایی، قضایی، امنیتی و اطلاعاتی به اجرا در آمده است، متعرضان به اراضی ملی در واقع متعرضان به بیت‌المال بوده و این یگان به شدت با این معضل مقابله و اجازه سوء استفاده به زمین خواران که با ترفندهای مختلف سعی در تصاحب اراضی ملی و منابع طبیعی دارند، نداده و در این کار گزارش‌های مردمی راهگشا بوده و خواهد بود.

او گفت: ‌حفاظت از محیط زیست، جنگل‌ها، منابع طبیعی و فراهم سازی فضایی سالم و با طراوت برای زندگی از اساسی‌ترین وظایف مسئولان امر بوده که لازم است مدیران آن را در اولویت کاری خود قرار دهند و یگان حفاظت نیز این وظیفه ‌با پشتکار و تلاش بیش از پیش دنبال می‌کند، در این میان مردم هم نقش عمده‌ای دارند و تلفن 1504 برای این منظور در نظر گرفته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین