کد خبر: ۲۳۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

منصوری آرانی: دیپلماسی دولت منجر به شکست پروژه ایران‌هراسی شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سیاست خارجی دولت یازدهم برپایه توسعه روابط با اروپا است، گفت: دیپلماسی منطقی دولت روحانی منجر به شکست پروژه ایران هراسی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: عباسعلی منصوری‌آرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی از سیاست خارجی دولت یازدهم در سال 92،گفت: دکتر روحانی سیاست خارجی خود را همانگونه که در شعارهای انتخاباتی خود اعلام کرد، بیشتر بر پایه توسعه روابط با کشورهای اروپایی بنا نهاده است.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت یازدهم سعی دارد از طریق  سیاست خارجی مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، تصریح کرد: رئیس جمهور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و توسعه روابط با سایر کشورها می‌تواند در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد مقاومتی که سیاست‌های آن از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه دیپلماسی دولت یازدهم در شکست پروژه ایران هراسی نقش به سزایی داشته، افزود: پیش از دولت یازدهم فضای تبلیغاتی سنگینی ضد ایران در رسانه‌های غربی به ویژه رسانه‌های مورد حمایت لابی صهیونیسم وجود داشت اما با رویکرد تنش‌زدایی دولت یازدهم بیشتر این هجمه ها از بین رفته است.

وی با تاکید براینکه در سیاست خارجی کشور باید از هرگونه ماجراجویی پرهیز شود، ادامه داد: دولت یازدهم در توسعه‌  مناسبات با سایر کشورها باید بر خلاف دولت‌های نهم و دهم که در برخی موارد ماجراجویی‌های داشت، در جوی آرام و براساس تدبیر سیاست‌های خود را پیگیری کند تا آسیب‌های که متوجه کشور می‌شود را کاهش دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه دیپلماسی منطقی دشمنی کشورهای غربی به ویژه استکبار جهانی را مدیریت می‌کند، گفت: مدیریت صحیح سیاست خارجی کشور از یک‌سو دشمنی‌ها را می‌کاهد و از یک‌سو پروژه‌های همچون ایران هراسی در منطقه را با شکست مواجه می کند، از این‌رو دولت تدبیر و امید با مدیریت مناسب واولویت بخشی خاص در این حوزه می‌تواند موفقیت‌های بی‌شماری در عرصه بین المللی کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین