کد خبر: ۲۳۷۲۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

گزارش سايت استراليايي درباره تيم ملي ايران

يک سايت استراليايي از توانايي ايران براي خلق شگفتي در جام‌جهاني برزيل گزارشي را منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس، يک سايت استراليايي از پتانسيل و توانايي ايران براي خلق شگفتي در جام‌جهاني 2014 برزيل گزارشي را منتشر کرده است.

در اين سايت به حضور ايران در جام‌جهاني 1998 فرانسه اشاره شده و اينکه ايران چگونه توانست در خاک استراليا و در شرايطي که با نتيجه دو بر صفر در ملبورن از تيم ملي اين کشور عقب بود و در نهايت بازي را به تساوي کشاند و جواز حضور در فرانسه را کسب کرد، به عنوان يکي از بيادماندني‌ترين لحظات فوتبال ايران اشاره کرده است.

در ادامه اين گزارش به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش اشاره شده و اينکه سرمربي تيم ملي ايران اعتقاد دارد که شاگردانش مي‌توانند در صورت سخت‌کوشي و تلاش فراوان به مرحله حذفي راه يابند.

در اين‌باره اين سايت عنوان کرده که صعود ايران از گروه F که در آن تيم‌هايي مانند آرژانتين، بوسني و نيجريه حضور دارند، سخت خواهد بود.

اين سايت ادامه داده است، کشوري که در عرصه بين‌الملل شرايط ويژه‌اي دارد به وسيله فوتبال در جام‌جهاني مي‌تواند باعث تغييرات شده و توجه زيادي را به خود جلب کند.

در ادامه اين گزارش به تيم ملي فوتبال نيجريه هم پرداخته شده است و اينکه استفان کشي سرمربي اين تيم علاقه به فوتبال تهاجمي دارد و اميدوار به موفقيت است.

در پايان از تيم‌هاي ملي ايران و نيجريه به عنوان تيم‌هايي که پتانسيل شگفتي‌سازي و سرگرم کردن تماشاگران را دارند، ياد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین