کد خبر: ۲۳۷۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷

اطلاعات سفر را از سامانه 09669 بپرسید

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: مردم می توانند پیش از هر سفر و تعطیلاتی اطلاعات سفر خود را از سامانه ملی 09669 کسب کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش روز یکشنبه واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مرتضی رحمانی موحد، در بازدید از سامانه 09669 افزود: این سامانه هم در بخش گویایی و هم در بخش فضای مجازی باید در تمام ایام سال اطلاعات گردشگری مورد نیاز گردشگران را در اختیار بگذارد.

او در ادامه افزود: این سامانه می تواند به صورت موثر و با ایجاد و اعلام مقاصد گردشگری جدید توسعه یابد، به ویژه اینکه مردم می توانند قبل از هر تعطیلاتی اطلاعات سفر خود را از این سامانه ملی کسب کنند.

رحمانی موحد با بیان اینکه تاکنون بیش از 9 هزار تماس با سامانه 09669 در ایام نوروز برقرار شده، گفت: کسب اطلاعات راه ها، خدمات امداد جاده ای اطلاعات جاذبه های گردشگری و هواشناسی و شکایت از مراکز اقامتی و واحدهای پذیرایی عمده تماس های مردم با این سامانه بوده است.

او گفت: اگر تماس ها نیاز به رسیدگی داشته باشد حداکثر 24 ساعت طول می کشد تا به آن شکایت رسیدگی شود. این شکایات به گروه های بازرسی استانی و ستاد مرکزی ارسال می شود و آنها بررسی می کنند که نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و همین طور نماینده اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت عضو این گروه های بازرسی هستند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، تصریح کرد: سامانه ملی 09669 به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران از ساعت 8 صبح تا 4 بعداز ظهر و 4 بعد از ظهر تا 12 شب است و در هرشیفت 12 نفر در این سامانه مشغول به کار هستند. او گفت: در نوبت 12 شب تا 8 صبح هم 4 نفر در این سامانه فعالیت می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین