کد خبر: ۲۳۷۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

وزیر ورزش: به کشتی نگاه ویژه داریم

محمود گودرزی با حضور در اردوی تیمهای ملی کشتی اعلام کرد که وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به ورزش اول کشور دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: وزیر ورزش و جوانان که برای قرار گرفتن در جریان امور کشتی و همچنین تماشای تمرینات ملی‌پوشان به خانه کشتی رفته بود، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: من به تناوب به تمام رشته ها سر می زنم و به تمریناتشان می‌روم. کشتی هم به عنوان ورزش اول کشورمان مورد توجه وزارت ورزش است.

وی در مورد مشکلات مالی فدراسیون کشتی گفت: مشکل مالی متاسفانه وجود دارد. وزارت ورزش یک توانی دارد که کمک کند. در یک بخشی هم آقای خادم باید از بیرون منابع مالی را جذب کند که او در حال انجام این کار است. اما ما هم در حد توان کمک خواهیم کرد.

وزیر ورزش در مورد بدهی های انباشته شده از دوره سرپرست قبلی فدراسیون کشتی که مشکل اصلی فدراسیون فعلی است، گفت: این بدهی که از قبل بوده را باید کمک کنیم تا به مرور زمان پرداخت کنیم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که نگاه شما به کشتی که رشته خودتان بوده چگونه است؟ کشتی ورزش اول ماست و همه باید دست به دست هم دهیم تا به این ورزش کمک کنیم. کشتی رشته خودم بوده و قول می دهم در حد توان از کشتی حمایت شود.

به کشتی نگاه ویژه داریم و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش پس از تماشای تمرینات ایستگاهی فرنگی‌کاران، به اتاق رسول خادم رفت تا نشستی در حضور آنها و همچنین حمیدرضا گرشاسبی، علی بیات، جواد رفوگر، حسن بابک و علیرضا رضایی برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین