کد خبر: ۲۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

محکوم شدن شهید بحرینی به زندان ابد

رژیم آل خلیفه در اقدامی عجیب برای یک شهید بحرینی حکم زندان ابد صادر کرد!
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد التاجر، وکیل بحرینی اعلام کرد: یکی از احکام حبس ابد که دو روز گذشته در مورد 12 جوان بحرینی صادر شده، برای جوان شهیدی است که یک سال و 7 ماه پیش توسط خودروی پلیس رژیم آل خلیفه زیرگرفته و شهید شد.

وی ادامه داد: واقعا جای تعجب دارد! نیروهای امنیتی و پلیس بحرین که با افتخار و کمتر از 24 ساعت یک متهم را بازداشت می‌کنند، چگونه به دادگاه گزارش نکرده‌اند که یکی از محکومان را بیش از یک سال و نیم قبل به قتل رسانده‌اند؟!

به گزارش العالم، این وکیل بحرینی می‌گوید: قوه قضائیه آل خلیفه چگونه می‌تواند محترم باقی بماند، وقتی که 12 جوان 16 تا 34 ساله را به بهانه اقدام به قتل با کوکتل مولوتف به حبس ابد محکوم می‌کند، اما حتی یک نفر از نظامیان این رژیم به جرم شلیک گلوله به سوی مردم به زندان نیز محکوم نشده است؟

التاجر تاکید کرد که احکام زندان ابد در مورد موکلانش به اتهام حمله به خودروی نیروهای پلیس و تلاش برای کشتن آنها و نیز شرکت در تظاهرات، به صورت غیرقانونی صادر شده است؛ و موکلانش اتهامات مطرح شده را نپذیرفته اند درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

احکام حبس ابد 12 جوان انقلابی بحرینی روز یکشنبه و درست چند روز قبل از مسابقات جایزه بزرگ "فرمول یک" که سالانه در بحرین برگزار می‌شود، صادر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین