کد خبر: ۲۳۸۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

مادر مسافر ایرانی هواپیمای مفقود شده مالزی: پسرم دنبال رویاهای زیبایش بود

مادر یکی از مسافران خط هوایی 370 هواپیمایی مالزی که مدت هاست از مفقود شدن آن می گذرد ضمن شرکت در مراسم یادبود فرزندش از وضعیت بد روحی خود گفته است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش "تدبیر"، شبکه خبری "سی ان ان" با مادر "پوریا نورمحمدی" نوجوان 18 ساله ای که در پرواز مفقود شده هواپیمایی مالزی بوده مصاحبه کوتاهی را انجام داده است. مادر این قربانی به دلیل شرایط نامساعد روحی قادر به صحبت با خبرنگار "سی ان ان" نبوده و با ارسال یادداشتی برای آن شبکه خبری نوشته است :"به عنوان یک انسان، به عنوان یک مادر، هیچ کس نمی تواند حال من را درک کند. من تنها هستم و پشتیبانی جز خدا ندارم."
 
 
شبکه خبری "سی ان ان" در ادامه افزوده است :"فرزند این مادر داغدار ایرانی به همراه "سید محمد رضا دلاور " 29 ساله با پاسپورت جعلی سوار هواپیمایی مفقود شده مالزی شده بودند. هواپیمایی مالزی گفته که تماسی با خانواده این دو قربانی برقرار نکرده چرا که پرونده آنان در دست بازپرسان اداره پلیس مالزی بوده است."
 
 
مادر "پوریا" در ادامه افزوده است که از اقدام غیر قانونی فرزندش آگاه بوده و در این مورد گفته که پسرش تنها می خواسته "رویاهای زیبایش" را تحقق بخشد. او در این مورد افزوده است :"من تمام زندگی ام را وقف فرزندم کرده بودم و می خواستم هر چه او را در زندگی اش خوشحال می کرد انجام دهم.  من می خواستم او زندگی آزادی داشته باشد. من برای دیدار دوباره اش دعا کردم اما این موضوع روی نداد. بعنوان یک مادر از خدا می خواستم که هیچ گاه فرزندم پیش از من فوت نکند اما این گونه نشد."
 
 
یکی از دوستان "پوریا" که نخواسته نامش فاش شود نیز در مصاحبه با شبکه خبری "سی ان ان" گفته که پس از بدرقه او در فرودگاه کوالالامپور در تاریخ 8 مارس با مادر قربانی در تماس تلفنی بوده و مادرش از او پرسیده بود که پسرش چه زمانی به آلمان خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین