کد خبر: ۲۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

وزیر ارشاد: باید تحمل نقد و سخن مخالف را داشته باشیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این جمله که ˈسیاستم از روز ابتدا استفاده از همه سلایق در تمامی حوزه ها بوده استˈ تاکید کرد: باید تحمل نقد و سخن مخالف را داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، علی جنتی روز یکشنبه در دیداری نوروزی با کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: باید بگذاریم دیگران نیز حرف خود را بزنند و ما نقش پدری را به خوبی ایفاد کنیم.

عضو کابینه دولت تدبیر و امید در ادامه با یادآوری نامگذاری سال نو (93 ) به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ ؛ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ اظهار داشت: درباره این نامگذاری هم افتخار می کنم و هم احساس مسئولیت بیشتر دارم.

جنتی افزود: نام سال جاری از جهت توجهی ویژه به حوزه فرهنگ باعث افتخار است اما از سوی دیگر وظیفه سنگینی را بر دوش این وزارتخانه گذاشته است.



** صداوسیما در راس متولیان فرهنگ کشور


رییس شورای فرهنگ عمومی کشور تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها متولی فرهنگ کشور نیست بلکه دستگاه ها و نهادهای دیگری نیز در این زمینه مسئول هستند که در راس آنها سازمان صدا و سیما قرار دارد.

جنتی با یادآوری اینکه صدا و سیما هم اکنون 50 شبکه ملی و استانی دارد، گفت: این رسانه به طور شبانه روزی در حال تولید و پخش برنامه در همه خانه هاست و همه مردم با آن سر و کار دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین در ادامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش به همراه نهادهایی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه های علمیه و دانشگاهها و همچنین شخصیت های حوزوی، دانشگاهی و فرهنگی را از جمله دیگر متولیان فرهنگ در کشور عنوان کرد.

ادامه دارد ...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین