کد خبر: ۲۳۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۸۴ - ۰۹:۰۴

بهزاد نبوي در اهواز مورد ضرب و شتم قرار گرفت

آفتاب‌‌نیوز : نبوي پيش از اين و در جريان انتخابات رياست جمهوري درقم و در حالي كه دوران نقاهت پس از عمل جراحي قلب را مي گذراند توسط گروههاي فشار مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت .

در همین ارتباط روزنامه کیهان نیز نوشت: دوشنبه شب بهزاد نبوي در اهواز با حضور جمعي از عناصر وابسته به جريانات موسوم به اصلاح طلب به بهانه مواضع اخير رئيس جمهور به شدت به وي حمله ور شد. اين مراسم كه در محل مهمانسراي دانشگاه شهيد چمران اهواز پاتوق هميشگي و حياط خلوت افراطيون اصلاح طلب برگزار شد؛ بهزاد نبوي با لحن تند و زننده اي اقدامات و مواضع قاطعانه رئيس جمهور در سازمان ملل را به شدت محكوم كرد.

این روزنامه در ادامه افزود : در اين مراسم كه با حمايت معاون مالي و اداري دانشگاه شهيد چمران اهواز و مسئول شاخه استاني سازمان مجاهدين در خوزستان برگزار شد، جمعي از شهروندان اهواز به عنوان اعتراض در مقابل مهمانسرا تجمع كردند و حضور نبوي را در اهواز در شرايط كنوني بسيار معني دار و حساب شده قلمداد كردند.ظريفي مي گفت؛ آقاي نبوي اين حرفها را مي توانست در تهران هم بزند و معلوم نيست چرا اينهمه كوبيده آمده تا اهواز؟!

به هر حال بهزاد نبوي كه روز دوشنبه به منظور رسيدگي به امور تشكيلاتي شاخه خوزستان سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي به اهواز سفر كرده بود، در ادامه سفر خود ديداري با اعضاي حبهه دوم خرداد اهواز داشت و پس از آن، براي سخنراني در مهمانسراي دانشگاه اهواز حضور يافت.

براساس گزارش ایلنا؛ عده‌‏اي از عوامل ناشناس در زمان سخنراني نبوي در مقابل درب‌‏هاي ورودي مهمانسرا ايستاده بودند و پس از پايان سخنراني مانع از خروج وي از محل سخنراني شده و در مواجهه با وي الفاظ ركيكي به كار بردند.

نهايتاً نبوي و همراهان وي با كمك گرفتن از پليس و استفاده از اتومبيل نيروي انتظامي موفق به ترك محل شدند و به دليل حوادث رخ داده از پرواز ساعت 23:30 خود باز ماندند.

گفتني است؛ نبوي هنگام پياده شدن از اتومبيل نيروي انتظامي در فرودگاه اهواز توسط تعدادي از عوامل ناشناس ياد شده كه در داخل فرودگاه حضور داشتند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

مهدي قميشي؛ عضو شوراي شاخه خوزستان سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي نيز در اين خصوص به خبرنگار "ايلنا"، گفت: نبوي روز گذشته براي بررسي مسايل تشكيلاتي شاخه خوزستان سازمان به اهواز آمده بود كه در جريان اين سفر با هواداران سازمان و اعضاي گروه هاي جبهه دوم خرداد خوزستان جلساتي خصوصي داشت.

وي افزود: در طول سفر نبوي به اهواز هيچ جلسه عمومي با سخنراني وي برگزار نشد، اما متأسفانه وي پس از خروج از جلسه‌‏اي كه با اعضاي گروه‌‏هاي دوم خردادي داشت با محاصره نيروهاي انصار و گروه‌‏هاي فشار مواجه شد و علي‌‏رغم اين كه نيروي انتظامي را در جريان مساله قرار داديم، نيروي انتظامي پس از حضور در محل نتوانست گروه‌‏هاي فشار را متفرق كند و تنها موفق به خارج كردن نبوي از محل شد.

وي ضمن اشاره به اينكه نبوي در فرودگاه هنگام پياده شدن از اتومبيل نيروي انتظامي با همراهانش مورد ضرب‌‏وشتم گروه‌‏هاي ياد شده قرار گرفت، افزود: كساني كه شب گذشته متعرض نبوي و همراهان وي شدند، پيش از اين نيز بارها با برگزاري جلسات سخنراني فعالان سياسي در اهواز و خوزستان برخورد كردند كه نمونه آن تعرض به بهزاد نبوي حدود سه سال پيش و حمله به محمدرضا خاتمي در جلسات انتخابات اخير بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین