کد خبر: ۲۳۸۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

مهلت معرفی مشمولان خدمت وظيفه عمومی

سازمان وظيفه عمومي ناجا طي اطلاعيه اي آخرين مهلت معرفي مشمولان براي رسيدگي به وضعيت مشموليتشان را اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سازمان وظيفه عمومي ناجا طي اطلاعيه اي اعلام کرد: کليه مشمولان غايب و غيرغايب متولد سال هاي 1355تا 1375 مي بايست در سال جاري وضعيت خدمتي خويش را با توجه به مهلت هاي تعيين شده مشخص نمايند.

به گزارش آفتاب، آخرين مهلت معرفي مشمولان براي رسيدگي به وضعيت مشموليتشان به شرح ذيل مي باشد:

1- افرادي که قبل ازورود به سن مشموليت ترک تحصيل کرده و يا فارغ التحصيل شده اند ، از اول ماهي که وارد سن 18 سالگي تمام مي شوند به مدت شش ماه مهلت داشته تا وضعيت خدمتي خويش را مشخص نمايند.

2- دانش آموزان ، دانشجويان و طلاب علوم ديني مشمول که داراي معافيت تحصيلي بوده و برابر سقف سنوات تعيين شده ، مشغول تحصيل هستند، در صورت ترک تحصيل ، انصراف ، اخراج و يا فراغت از تحصيل مي بايست حداکثر ظرف يکسال از تاريخ انصراف ، ترک تحصيل و.... وضعيت خدمتي خود را مشخص نمايند.

3- متعهدين خدمت در نيروهاي مسلح يا دستگاههاي دولتي که قبل از اتمام تعهد به هر دليل از خدمت رهايي مي يابند، حداکثر شش ماه مهلت داشته تا براي انجام مابقي خدمت دوره ضرورت، خود را معرفي نمايند.

4- مشمولاني که معافيت موقت پزشکي و يا کفالت دريافت نموده اند، پس از انقضاي مدت اعتبار آن، مي بايست ظرف يک ماه براي تجديد رسيدگي خود را معرفي نمايند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در صورتيکه مشمولان در مهلت هاي تعيين شده وضعيت خدمتي خويش را مشخص ننمايند، مشمول غايب شناخته شده و ضمن محروميت از تسهيلات مربوط به معافيت هاي ذکر شده در قانون، برابر مقررات وظيفه عمومي و ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي اضافه خدمت براي آنان لحاظ مي شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین