کد خبر: ۲۳۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲

5.5 میلیارد، دستمزد سایپایی‌ها

مدیران باشگاه‌های سایپا و راه آهن با استقبال از طرح ایسنا اعلام کردند حاضرند فهرست رقم قرارداد عوامل تیم خود را در اختیار این خبرگزاری قرار دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: فهرست ریز مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دوشنبه روی خروجی ایسنا قرار گرفت و واکنش‌های مختلفی را هم از جانب اهالی فوتبال در پی داشت. به دنبال این اتفاق منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت دیروز با اعلام بودجه 6 میلیارد و 670 میلیونی تیمش از انتشار مبلغ قرارداد نفتی‌ها بعد از اتمام لیگ خبر داد. امروز نیز خلیل سپهر سبحانی، مدیرعامل باشگاه سایپا ضمن استقبال از این طرح موافقت خود با در اختیار قرار دادن فهرست رقم قرارداد عوامل تیمش برای انتشار در خبرگزاری ایسنا را اعلام کرد.

سبحانی همچنین به خبرنگار ایسنا گفت: سقف هزینه‌ی باشگاه سایپا برای قرارداد تمام اعضای تیم 5.5 میلیارد تومان بود و ریز قراردادها را هم با افتخار در اختیار ایسنا قرار می‌دهیم تا شفاف سازی شود.

وی افزود: کادر فنی سایپا برای لیگ امسال مبلغی تنها 500 میلیون تومان دریافت کردند اما با این حال ما در مقایسه با تیم‌های پرهزینه رتبه‌ی بهتری کسب کرده و در رده هشتم قرار گرفتیم. باشگاه سایپا همچنین از قانون سازمان لیگ استقبال می‌کند و حاضر است با امید به آنکه همه باشگاهها آن را اجرا کنند تمام قراردادها را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

سبحانی همچنین خاطر نشان کرد: قراردادهای باشگاه سایپا با وجود آنکه نجومی نیست یک ویژگی بسیار خوب دارد و آن هم این است که به موقع پرداخت شود.

باشگاه سایپا جزو باشگاه‌هایی است تا اتمام لیگ صد درصد قراردادها را پرداخت می‌کند.

به گزارش ایسنا، صادق رئیسی‌کیا مدیر عامل باشگاه راه آهن سورینت، نیز با استقبال از این طرح گفت: حاضریم جدول مقایسه‌ای قراردادهای امسال با سال قبل را در اختیار ایسنا قرار دهیم. هزینه‌های باشگاه راه آهن در زمینه‌ی مربی و بازیکن کاهش خوبی داشته است.

به گزارش ایسنا، رقم قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاههای سایپا و راه آهن بعد از آخرین بازی لیگ برتر منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین