کد خبر: ۲۳۸۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸

کفش‌های ویژه رونالدو برای نبرد «ال کلاسیکو»/تصویر

کمپانی ورزشی ای که با کریستیانو رونالدو قرارداد همکاری دارد برای او کفش های بسیار ویژه ای طراحی کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فرارو، هنوز دیدار تیم های بارسا و رئال مادرید در فینال جام حذفی اسپانیا برگزار نشده جنگ کمپانی های بزرگ برای تبلیغات در این «ال کلاسیکو» بالا گرفته است؛ اگر کمپانی «آدیداس» پیش از این «اف 50 آدی زیرو» را برای مسی طراحی کرده بود که سبک ترین کفش های فوتبالی دنیا (145 گرم) هستند این بار کمپانی «نایکی» برای کریستیانو رونالدو کفش های جدید در نظر گرفته که بسیار خاص است.

مدل جدیدی که کریس در فینال «کوپا دل ری» به پا خواهد کرد «مرکوریال وپور 9» خواهد بود که از مجموعه اختصاصی CR7 زیر مجموعه انحصاری محصولات رونالدو است که صرفا جهت دیدار «ال کلاسیکو» طراحی شده است.


این کفش ها در شرایطی برای کریس طراحی شده که ستاره تیم رئال این روزها مصدوم است و گفته می شود تا دو هفته نمی تواند تیمش را در بازی های مختلف همراهی کند؛ نکته قابل توجه اینکه همین کمپانی پیش تر برای کریس در دیدار ال کلاسیکو در بازی برگشت لالیگا هم کفش های ویژه ای طراحی کرده بود تا بتواند در جنگ با رقیب دیرینه اش برنده شود.

اما ظاهر کفش هایی که رونالدو قرار است در دیدار مجدد برابر بارسلونا به پا کند هم بسیار خاص و منحصر به فرد است؛ رویه این کفش کاملا سفید است که با لوگویی مشکی طراحی شده و نام کریس رونالدو هم روی آن حک شده است. کف این کفش هم که طلایی است و برای اولین بار است که به این سبک در زمین فوتبال طراحی می شود. همین کمپانی پیش تر برای شاراپووا در رقابت های تنیس بانوان کفشی با همین سبک و سیاق طراحی کرده بود که در طراحی کف آن مقداری هم طلا به کار رفته بود.


اما ین کفش های خاص با توجه به نوسانات ارزی در کشور ما قیمت خاصی هم دارد؛ 310 یورو که با حساب یورویی 4 هزار تومان به پول ما نزدیک به یک میلیون و دویست هزار تومان قیمت دارد؛ کفش هایی که هنوز به بازار نیامده است و قرار است به زودی از آن رونمایی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین