کد خبر: ۲۳۹۰۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶

نجات 25 کارگر درآتش سوزی سعادت آباد

25 کارگر در جریان آتش‌سوزی انبار ساختمان در حال احداث در سعادت‌آباد از میان دود و آتش نجات یافتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهروندان طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی، وقوع این آتش‌سوزی را اطلاع دادند که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه واقع در خیابان سعادت‌آباد اعزام شدند. محمود شادکی، مدیر منطقه دو عملیات آتش‌نشانی که از لحظات اولیه در محل حضور داشت در این‌باره گفت: طبقات منفی یک و دو این ساختمان شش‌طبقه که بخش انبار این ساختمان در حال احداث بود به‌دلیل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد و مقدار زیادی رول‌های قیرگونی و یونولیت‌های سقفی در کام آتش فرو رفت.

به گزارش شرق، وی افزود: انبارداری غلط و تجمع زیاد این رول‌ها در قسمت‌های مختلف این طبقه، دسترسی آتش‌نشانان را به کانون آتش دشوار کرده بود. شادکی ادامه داد: آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم شدند. گروهی برای جست‌وجو و نجات محبوس‌شدگان احتمالی در طبقات بالاتر مشغول عملیات شدند و گروه دیگری هم به وسیله تجهیزات انفرادی و لوله‌های آبده، به مبارزه با آتش پرداختند و توانستند در مدتی کوتاه این آتش‌سوزی را پیش از گسترش بیشتر آن مهار و خاموش کنند.

وی با اشاره به تخلیه کامل دود از طبقات مختلف این ساختمان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان این آتش‌سوزی 25نفر از کارگران که در طبقات محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان به بیرون از محل انتقال داده شدند. شادکی ادامه داد: یکی از کارگران در این حادثه دچار دودزدگی سطحی شده بود که نیروهای آتش‌نشانی پس از انتقال وی به بیرون از ساختمان، او را تحویل امداد‌گران اورژانس دادند. علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین