کد خبر: ۲۳۹۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸

هدایتی: اجازه ندادند‌ به‌‌ پرسپولیس‌ کمک‌‌ کنم

حسین هدایتی گفت:‌ خیلی دوست داشتم تا با گرفتن گوشه‌ای از کار، به پرسپولیس کمک کنم اما آقایان اجازه ندادند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین هدایتی گفت:‌ خیلی دوست داشتم تا با گرفتن گوشه‌ای از کار، به پرسپولیس کمک کنم اما آقایان اجازه ندادند.

حسین هدایتی اظهار داشت:‌ خیلی خوشحالم که شب گذشته کنار بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس حضور داشتم و جا دارد این نایب قهرمانی را به تمام هواداران پرسپولیس تبریک بگویم.

وی افزود: می‌خواستم گوشه‌ای از کار را بگیرم و به تیم محبوبم کمک کنم اما آقایان اجازه این کار را ندادند و دلیلش را هم نمی‌دانم.

هدایتی ادامه داد: ‌اما باشم یا نباشم همیشه کنار تیم محبوبم خواهم بود و هر کاری از دستم بر بیاید برای این تیم محبوب انجام خواهم داد، خیلی خوشحالم که پرسپولیس به حقش در لیگ برتر رسید و شادی را به مردم هدیه داد.

به گزارش فارس، هدایتی در پایان خاطرنشان کرد:‌ من می‌دانم که امسال پرسپولیس سختی‌های زیادی را تحمل کرده و اتفاقات عجیب و غریبی در این تیم افتاد و حتی ضربه‌هایی به این تیم زدند اما مهم‌تر از همه این بود که پرسپولیس نایب قهرمان شد و به نظرم این بچه‌ها پتانسیل این موفقیت را داشتند اما باید بدانیم پرسپولیس برای حضور در آسیا باید سریع‌تر جمع‌ و جور شود چون کار خیلی سختی برای به دست آوردن دل هواداران دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین