کد خبر: ۲۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷

دستگیری مادری که فرزند خود را ربود

معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا جزئیات خبر مادری که پس از جدائی از همسرش، کودک 12 ساله اش را ربود و توسط ماموران پلیس آگاهی " آمل " دستگیر شد را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: معاونت اجتماعی پلیس آگاهی ناجا در خبری اعلام کرد که در اجرای نیابتی قضائی از سوی دادسرای عمومی تهران، مبنی بر شکوائیه فردی به نام" حسن " در خصوص ربایش فرزند 12 ساله اش به نام " الف" توسط افرادی به نام‌های " م " و«خ» و حضور متهمان در شهرستان آمل ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

برپایه این گزارش، ماموران شهرستان آمل با به کارگیری منابع اطلاعاتی و شناسائی محل نگهداری کودک، توسط آدم ربایان ضمن هماهنگی با مراجع قضائی موفق شدند ، متهمان را دراقدامی غافلگیرانه شناسائی و دستگیر کنند.

به گزارش ایسنا،بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که یکی از این متهمان به نام " م " مادر کودک ربوده شده است که سال‌های پیش از همسر خود جدا شده و برابر حکم مراجع قضائی حضانت فرزندشان به پدر این خانواده واگذار شده بود.

درادامه این گزارش آمده است، متهمه که توان دوری از فرزند خود را نداشته، ضمن هماهنگی با برادر خود و طرح نقشه قبلی، فرزند خود را ربوده و به شهرستان آمل منتقل کرد که این زن، پس از چند روز نگهداری فرزندش در مخفیگاه، توسط ماموران پلیس شناسائی و دستگیر شد.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کودک رها شده از دست گروگان‌ها به آغوش پدرش بازگشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین