کد خبر: ۲۴۱۴۴۱
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

دستگيري مادري که فرزند خود را ربود

معاونت اجتماعي پليس آگاهي ناجا جزئيات خبر مادري که پس از جدائي از همسرش، کودک 12 ساله‌اش را ربود و توسط ماموران پليس آگاهي «آمل» دستگير شد را تشريح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردم سالاری نوشت: معاونت اجتماعي پليس آگاهي ناجا در خبري اعلام کرد که در اجراي نيابتي قضائي از سوي دادسراي عمومي تهران، مبني بر شکوائيه فردي به نام «حسن» در خصوص ربايش فرزند 12 ساله اش به نام «الف» توسط افرادي به نام‌هاي «م» و«خ» و حضور متهمان در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

برپايه اين گزارش، ماموران شهرستان آمل با به کارگيري منابع اطلاعاتي و شناسائي محل نگهداري کودک، توسط آدم ربايان ضمن هماهنگي با مراجع قضائي موفق شدند، متهمان را دراقدامي غافلگيرانه شناسائي و دستگير کنند.

 بررسي‌هاي به عمل آمده حاکي از آن است که يکي از اين متهمان به نام «م» مادر کودک ربوده شده است که سال‌هاي پيش از همسر خود جدا شده و برابر حکم مراجع قضائي حضانت فرزندشان به پدر اين خانواده واگذار شده بود.

 درادامه اين گزارش آمده است، متهمه که توان دوري از فرزند خود را نداشته، ضمن هماهنگي با برادر خود و طرح نقشه قبلي، فرزند خود را ربوده و به شهرستان آمل منتقل کرد که اين زن، پس از چند روز نگهداري فرزندش در مخفيگاه، توسط ماموران پليس شناسائي و دستگير شد.

متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و کودک رها شده از دست گروگان‌ها به آغوش پدرش بازگشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین