کد خبر: ۲۴۱۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
فتح الله زاده:

هیات مدیره استقلال هفته آینده انتخاب می‌شود

مدیرعامل باشگاه استقلال از آغاز انتخاب و معرفی اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه خبر داد و با بیان اینکه برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نمی شناسد گفت: امیدوارم همکاران جدیدم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند در مسئولیت جدید موفق باشند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح الله زاده که باشگاه تحت مدیریت او وضعیت نامشخصی دارد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: شناخت زیادی از همه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ندارم و از بین اعضا آقایان استیلی، زادمهر و مونسان را می شناسم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس بتواند عملکرد خوبی داشته باشد گفت: امیدوارم اعضای جدید بتوانند در این باشگاه موفق باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت هیات مدیره این باشگاه گفت: براساس اعلام قبلی وزارت ورزش و جوانان قرار است بعد از مشخص شدن وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، تمرکز بر روی انتخاب و معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال آغاز شود که فکر می کنم هفته آینده این اتفاق رخ دهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که تصور نمی کنید تاخیر در معرفی هیات مدیره استقلال به ضرر این تیم برای فصل آینده خواهد بود گفت: با تلاشی که مسئولان وزارت ورزش انجام می دهند فکر می کنم بزودی وضعیت باشگاه استقلال هم مشخص شود و طی هفته آینده اعضای جدید هیات مدیره معرفی شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین