کد خبر: ۲۴۲۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱

مدیر حوزه‌های علمیه: مراجع و علما دولت را در رفع مشکلات همراهی می‌کنند

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: مراجع و علما، دولت را در رفع مشکلات مردم همراهی می کنند و در این عرصه کوتاهی نخواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، آیت الله ˈ سید هاشم حسینی بوشهری ˈ روز پنجشنبه در دیدار وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار داشت: هر قدر دولت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تقویت معنویت و حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد حوزه های علمیه، مراجع و علما همراهی خواهند کرد و دعا گوی دولت هستند. 

وی افزود: مدیران دولتی که در راس تصمیم گیری های کلان کشوری هستند با تلاش در سال ها اولیه خدمت به مردم گام های بلندی بردارند و با پشتوانه توکل بر خدا، مشکلات را مرتفع سازند.

مدیر حوزه های علمیه ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و اگر دولتی از حمایت مردم برخوردار باشد تهدیدها کارساز نخواهد بود ضمن اینکه مردم کشورمان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام عرصه ها وارد میدان شده و از دین و نظام دفاع کرده اند.

بوشهری، خواستار تقویت زیرساخت های فضای مجازی در قم شد و گفت: 150 مرکز تحقیقاتی و پژوهشی حوزه های علمیه در قم فعال است که نیازمند انتقال اطلاعات و مباحث علمی و دینی به سایر جهان است.

وی افزود: طلاب غیر ایرانی در این استان مشغول به تحصیلات علوم حوزوی هستند و با تقویت ارتباطات و اینترنتی می توانند در عرصه بین المللی تاثیر گذار باشند

وی ادامه داد: حوزه های علمیه نسبت به سال های پیش تغییر و تحول بسیاری کرده است و در احیاگری مکتب اهل بیت(ع) پیشتاز عمل کرده است.

در این دیدار وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گزارشی از عملکرد دولت جدید ارایه کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه این شهر دیدار و گفت وگو و از برخی مراکز حوزوی دیدن کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین