کد خبر: ۲۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

ضرب و شتم همسر، قتل هولناکي را رقم زد

برادري که شوهر خواهرش را به دليل خشونت به قتل رسانده بود، با هوشياري پليس شناسايي و دستگير شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، دهم اردبيهشت ماه امسال يک مورد آتش سوزي يک دستگاه خودروي پرايد به پليس آگاهي اراک اعلام شد.

به دنبال اين موضوع سريعا کارآگاهان به محل اعزام و در بررسي از خودرو يک جسد مذکر و کاملا سوخته شده کشف کردند.

در تحقيقات اوليه مشخص شد خودرو متعلق به مقتول بوده، لذا کارآگاهان در گام نخست تحقيقات را از خانواده مقتول آغاز کردند و متوجه شدند که مقتول با همسرش دچار اختلاف شديد مي‌باشد و همسرش هم اکنون در خانه پدرش زندگي مي‌کند.

در ادامه، تحقيقات کارآگاهان بر روي اعضاي خانواده همسر مقتول متمرکز شد و ماموران با هوشياري متوجه تناقض گويي‌هاي برادر همسر مقتول به نام نادر شدند.

نادر در پايگاه پليس آگاهي زماني که با اسناد معتبر پليس روبرو شد لب به سخن گشود و به قتل هولناک شوهر خواهرش اعتراف کرد.

وي درباره جزئيات اين حادثه گفت: شب قبل از حادثه مقتول با خواهرم دچار درگيري شدند و مقتول به شدت خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار داد که به همين دليل من خواهرم را به خانه خودمان آوردم و اين باعث شد تا مقتول با من تماس بگيرد و حرف‌هاي ناسزا بزند. من نيز که از اين کار او بسيار عصباني بودم. با مقتول در جايي خلوت قرار گذاشتم و او را در خودرويش با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندم و سپس او و خودرويش را به آتش کشيدم.

مرکز اطلاع رساني معاونت اجتماعي آگاهي ناجا با تائيد اين خبر گفت: متهم با تکميل پرونده بنا بر دستور قضايي روانه زندان شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین