کد خبر: ۲۴۳۰۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹

دولت تدبیر و امید 44 طرح برای توسعه استان ایلام مصوب کرد

در نشست شورای اداری ایلام که شامگاه چهارشنبه با حضور رییس جمهوری تشکیل شد، 44 طرح بزرگ و مهم با هدف توسعه این استان و برون رفت از محرومیت تصویب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، این نشست با حضور اعضای دولت تدبیر و امید، نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان ایلام در پایان سفر یک روزه رییس جمهوری برگزار شد.

اعضای حاضر در این نشست از جمله رییس جمهوری، معاونان وی، نماینده ولی فقیه در ایلام، استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد راهکارهای توسعه و پیشرفت این منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست 44 طرح بزرگ و مهم از جمله در حوزه راه، منابع آب و خاک، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان، حوادث پیش بینی نشده، حمل و نقل و آموزش به تصویب رسید.

رییس جمهوری در این نشست با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید برای اجرای این پروژه ها ، نشست های کارشناسی متعددی برگزار کرده است، گفت: این طرح ها تا پایان سال جاری و یا نیمه نخست سال 94 اجرایی می شود.

دکتر حسن روحانی افزود: آبیاری 50 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت عباس دهلران و آبرسانی به ملکشاهی، اجرای سد کنگیر ایوان، اتمام نیروگاه برق آبی سیمره، راه صالح آباد به مهران و اتمام تونل قلاجه از مهمترین این طرح های عمرانی و توسعه ای ست.

وی در آغاز سخناش با قدردانی از مردم استان ایلام به خاطر استقبال گرم و پرشور از هیات دولت گفت: بیشتر مشکلات ایلام و دیگر استان ها مسایل عمومی و مشترک بوده که مهمترین آن بحث بیکاری و رکود عمومی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین