کد خبر: ۲۴۳۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
قتل پسر 8ساله در دستشویی

انتقام خونین از همسر صیغه‌ای

ظهر چهارشنبه وقتي اوليا‌ي دانش‌آموزان دبستان شيردل عبداللهي دهكي‏، واقع در خيابان نادري شمالي قزوين دنبال فرزندان‌شان آمده بودند اين خبر را شنيدند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردي كه براي انتقام‌گيري از همسر صيغه‌يي‌اش پسر هشت‌ساله او را در دستشويي مدرسه‌يي در قزوين با ضربات چاقو به قتل رسانده بود چند ساعت بعد از ارتكاب اين جنايت خود را تسليم كرد. آخرين خبرها در‌خصوص اين پرونده از بازسازي صحنه جنايت توسط متهم حكايت مي‌كند و مسوولان قضايي قزوين اعلام كردند به زودي كيفرخواست پرونده صادر خواهد شد.

ظهر چهارشنبه وقتي اوليا‌ي دانش‌آموزان دبستان شيردل عبداللهي دهكي‏، واقع در خيابان نادري شمالي قزوين دنبال فرزندان‌شان آمده بودند اين خبر را شنيدند.

خبر كوتاه اما تكان‌دهنده بود: « ناپدري اميد، يكي از دانش‌آموزان در دستشويي مدرسه فرزندخوانده‌اش را با چاقو كشت» اين خبر خيلي زود دهان به دهان بين اولياي دانش‌آموزان پيچيد و ترس و وحشت عجيبي در دل آنها انداخت. هنوز هيچ‌كس نمي‌دانست اين جنايت با چه انگيزه‌يي اتفاق افتاده است و ناپدري به چه دليلي اميد را قرباني كرده است.

چند دقيقه بعد ماموران پليس آگاهي قزوين در محل حادثه حاضر شدند آنها وقتي به دستشويي مدرسه كه اين حادثه در آن اتفاق افتاده بود رفتند با جسد اميد روبه‌رو شدند. دقايقي بعد محمودخاني، بازپرس شعبه اول دادسراي قزوين در محل وقوع جنايت حاضر شد و دستور انجام تحقيقات را صادر كرد.

پرس و جو از شاهدان نشان داد دقايقي پيش از اين حادثه مردي ميانسال بعد از آنكه موتوسيكلتش را جلوي مدرسه پارك كرد در حالي كه كلاه كاسكت به سر داشت وارد مدرسه شد و سراغ اميد رفت. شاهدان گفتند او دست پسربچه را گرفت و كشان كشان به سوي دستشويي برد و چند لحظه بعد با دستان خونين از آنجا خارج شد. اظهارات شاهدان نشان مي‌داد عامل قتل اميد ناپدري او است. در چنين شرايطي با ثبت اطلاعات صحنه جنايت جسد به پزشكي قانوني منتقل و تلاش‌ها براي دستگيري ناپدري فراري آغاز شد. در حالي كه چند ساعت از اين حادثه گذشته بود و ماموران نتوانسته بودند متهم به قتل را دستگير كنند خبر رسيد او به پليس آگاهي رفته و خود را تسليم كرده است.

متهم كه مردي 50 ساله است در بازجويي‌هاي اوليه اتهام كشتن اميد را بر عهده گرفت و گفت: چون با همسر صيغه‌يي‌ام اختلاف داشتم اميد را كشتم. ادامه تحقيقات نشان داد متهم از مدتي قبل مادر اميد را به عقد موقت خود در آورده بود و مدتي با او زندگي مي‌كرد اما از مدتي پيش با وي دچار كشمكش و درگيري شده بود تا اينكه اين جنايت اتفاق افتاد.

متهم به قتل در ادامه بازجويي‌ها گفت: مي‌خواستم از همسر صيغه‌يي‌ام انتقام بگيرم. به همين دليل روز حادثه جلوي مدرسه رفتم و تصميم گرفتم پسرش را بكشم.

وي درباره چگونگي ارتكاب قتل گفت: ابتدا جلوي در مدرسه رفتم و منتظر شدم. سپس وقتي فهميدم مادر اميد دنبالش نيامده وارد شدم و اميد را پيدا كردم. سپس دستش را گرفتم و براي اينكه كسي چيزي متوجه نشود او را به دستشويي بردم و در آنجا چند ضربه چاقو به وي زدم و فرار كردم. چند ساعت بعد هم نزد پليس رفتم و خودم را تسليم كردم.

در همين حال سرهنگ حسيني‌نژاد، رييس پليس آگاهي استان قزوين به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم انگيزه خود را از اين اقدام انتقام گرفتن از مادر اين كودك اعلام كرده است.

سردار محمدرضا ميرحيدري، فرمانده انتظامي استان قزوين نيز به مهر گفت: اختلافات خانوادگي و اعتياد ناپدري موجب اين قتل شده است.

وي ادامه داد: قاتل داراي اختلالات رواني است و براي انتقام از زن سابق خود وارد مدرسه شده و هنگام تعطيلي مدرسه در حالي كه كلاه كاسكت بر سر داشت فرزند خود را به داخل سرويس بهداشتي برده و وي را به قتل رساند تا از زن خود انتقام بگيرد.

فرمانده انتظامي استان قزوين افزود: متهم در حال حاضر در بازداشت به سر مي‌برد و پرونده در حال پيگيري است.

از سوي ديگر سالار قاسمي، مديركل آموزش و پرورش استان قزوين نيز از بروز اين حادثه ابراز تاسف كرد و به مهر گفت: موضوع توسط حراست آموزش و پرورش و دستگاه قضايي در دست بررسي است و آموزش و پرورش استان در اين خصوص پيگيري‌هاي لازم را انجام خواهد داد.

بر‌اساس اين گزارش متهم به قتل صبح ديروز به محل وقوع جنايت منتقل شد و در حضور بازپرس پرونده جزييات اين جنايت را بازسازي كرد.

به گزارش اعتماد، يك مقام آگاه در دادسراي قزوين در اين خصوص به اعتماد گفت: با توجه به اعترافات متهم او روز جمعه به مدرسه منتقل شد و آنچه رخ داده بود را بازسازي كرد و قرار است با توجه به تكميل شدن تحقيقات طي روزهاي آتي عليه متهم كيفرخواست صادر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین