کد خبر: ۲۴۳۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

وزیر بهداشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از افتخارات نظام است

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی از اجرای طرح تحول نظام سلامت به عنوان یک انقلاب بزرگ در حوزه سلامت کشور و یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی یاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سید حسن هاشمی در نشست ویژه ستاد مرکزی طرح تحول نظام سلامت استان تهران درخصوص تخصیص منابع اجرای این طرح گفت:در تامین هزینه ها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد فقط باید با مدیریت صحیح ،مشکلاتی که سالها در سیستم درمانی کشور وجود داشته است را برطرف کنیم.

وی تلاش همه جانبه مسئولان و جامعه پزشکی برای اجرای هر چه بهتر این طرح به دور از هر حاشیه ای را خواستار شد.

وزیر بهداشت در خصوص رفع مشکلات موجود با بیمه ها نیز گفت :مشکل بیمه ها در حال پیگیری است و تا پایان هفته این مشکلات مرتفع خواهد شد.

در پایان این جلسه، روسای سه دانشگاه علوم پزشکی پایتخت و معاونان آنان، ضمن ارائه گزارشی از نظارت های انجام شده از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون، به بیان نکات و چالش های مشاهده شده پرداختند و بر راهکارهای رفع مسایل تاکید کردند.

در این جلسه قائم مقام وزیر بهداشت، معاونان درمان و غذا و داروی وزارت بهداشت، روسا و معاونان درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران و جمعی از مدیران وزارت بهداشت حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین