کد خبر: ۲۴۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

واکنش سخنگوی دولت به اظهارات یک نماینده درباره اطلاعات درآمدی متقاضیان یارانه

سخنگوی دولت در واکنش به اظهارات یک نماینده درباره اطلاعات متقاضیان یارانه با بیان اینکه اطلاعات برخی دوستان اطلاعات دست چندمی است گفت: هنوز سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاعات دقیقی از فرم های خوداظهاری اعلام نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز درحاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اینکه یکی از نمایندگان مجلس در کمیسیون برنامه و بودجه عنوان کرده است که 90 درصد مردم در فرم های خود اظهاری درامد ماهانه خود را زیر یک میلیون تومان و 60 درصد  مردم درآمد ماهانه خود را زیر 600 هزار تومان اعلام کرده اند آیا این آمار را تایید می کنید یا نه گفت: آنچه مردم در فرم های خوداظهار اعلام کرده اند  با بانکهای مختلف چک خواهد شد و به دقت پس از بررسی از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود.

وی گفت: اطلاعاتی که از سوی  برخی اعلام می شود به نظر اطلاعات دست پنجمی از دوستان ما است، مرکز  رسمی سازمان هدفمندی یارانه ها است که هنوز چیزی به ما اعلام نکرده است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه باید مطالبی را که می تواند ایجاد تشنج کند تمام کنیم افزود: جا دارد اینجا از یکی از خبرگزاری ها گله کنم چون مطلب کذبی از سوی بنده اعلام کرده که من گفته ام گران شدن بنزین در دولت در حال مطالعه است.

وی افزود: قیمت بنزین 300 تومان اضافه شد و الان ما داریم کار را اجرا می کنیم، کجا و طبق چه قانونی دولت گران کردن بنزین را مطالعه می کند.

نوبخت گفت: من فایل صوتی را هم بررسی کرده ام  اما معلوم شد این ادعا ساخته ذهن آن خبرنگار بوده است و اگر باز هم تکرار شود ما فرضمان این خواهد بود که یک قصد و غرضی در کار است.

ادامه دارد...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین