کد خبر: ۲۴۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

واكنش جالب آيت‌الله هاشمی درجمع جوانان دلواپس و غافلگيری رسانه‌های همسو/عکس

آيت ا... هاشمي رفسنجاني با حضور در دانشكده مهندسي انرژي و فيزيك دانشگاه صنعتي اميركبير از دستاوردهاي جديد پژوهشگران ، استادان و دانشجويان اين دانشكده درخصوص دستگاه توكامك البرز بازديد كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: به هنگام خروج  آيت ا... هاشمي رفسنجاني از اين دانشكده، جمع معدودي از جواناني كه خود را دانشجوي دانشكده مي‌ناميدند و تعداد آنان حدود 20 الي 30 نفر تخمين زده مي‌شد با بلند كردن دست نوشته‌هايي با عناوين «ما همچنان دلواپس دستاوردهاي هسته‌اي هستيم»،«مرگ‌برآمريكا»،«واي بر مسووليني كه به فكر آشتي با شيطان هستند»، «دستاوردهاي هسته‌اي تعطيل بردار نيست» و ..... نسبت به روند مذاكرات ژنو ابراز نگراني كرده و گاهي هم شعار انرژي هسته اي حق معلق!! ماست سر مي‌دادند.

به گزارش آفتاب، آيت ا... هاشمي رفسنجاني در اقدامي جالب به هنگام خروج از دانشكده براي لحظاتي با پياده شدن از خودرو به ميان اين گروه از جوانان رفت و با آنان گفت و گو كرد. ايشان در جمع اين گروه اندك از جوانان اظهار داشت : شما جوانان و مردم همه كشور حقوق بسياري داريد كه بايد همه آنان محقق شود و مطمئن باشيد كه همه مسوولان كشور در تلاشند تمام حقوق كشور را محقق كنند. لذا نبايد نگران باشيد.


جالب‌تر از اين حاشيه، واكنش چند خبرگزاري همسو نسبت به اين اتفاق بود.

ظاهراً اين عكس العمل غافلگير كننده آيت ا... هاشمي رفسنجاني در جمع جوانان، آنقدر دور از انتظار برنامه ريزان و چند خبرگزاري همسو بود كه به مذاق آنان خوش نيامد و قبل از اتمام برنامه، در خبري از قبل آماده شده، اين اجتماع كوچك را با عنوان«اعتراض !! دانشجويان دانشگاه اميركبير به آيت ا... هاشمي رفسنجاني روي خروجي‌هاي خود قرار دادند و حضور ايشان در جمع جوانان و گفت و گوي صميمي با آنان را تحريف يا سانسور كردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین