کد خبر: ۲۴۴۱۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

نوبخت: دولت برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گام‌های موثری برداشت

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات موجود و رکود منفی اقتصادی طی دو سال گذشته تاکنون توانست گام های موثری برای رفع کمبودها و مشکلات اقتصادی کشور بردارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب:  ˈمحمدباقر نوبختˈ پنج شنبه شب در آیین سالگرد سردار شهیدˈمحمد ابراهیم موسی پسندیˈدر مسجد جامع چالوس، در نظرگرفتن حدود 41 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی، بیش از 90 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری با همکاری شرکت های دولتی برای اجرای طرح های توسعه ای و تخصیص بیش از 35 میلیارد دلار از منابع فایناس برای به تکمیل طرح های بزرگ نیمه تمام را از جمله اقدامات دولت برشمرد.

وی اظهار داشت: این دولت با نگاه دیپلماسی مطلوب درصدد است تا ضمن حفظ مواضع ایران اسلامی و ارزش ها، تحریم ها را به تدریج بردارد تا به حقوق واقعی اش دست یابد. 

وی خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن امروز با اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی درصدد آن است که چهره ایران اسلامی را در دنیا مخدوش و به عنوان یک تروریسم معرفی کند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به تاسی از آرمان های شهدا و مقتدرانه در برابر تهدیدهای دشمنان و اسکتبار جهانی ایستادگی خواهد کرد.

نوبخت تاکید کرد: اگر کوچک ترین تخطی و تهدیدی علیه نظام اسلامی از سوی دشمنان سربزند، باید بدانند که یاران شهدایی چون سردار موسوی پسندی جرات چنین دست اندازی را به آنان نخواهند داد.

وی با تاکید بر ادامه راه شهدا تصریح کرد: شهدا در دوران جنگ تحمیلی جانشان را برای دفاع از ارزش های اسلامی تقدیم انقلاب کردند. 

سردار شهیدˈمحمدابراهیم موسی پسندیˈ از فرماندهان عملیات سپاه 25 کربلا بود که به همراه همسرش در ماه اردیبهشت سال 1362 در جاده آبادان - خرمشهر به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، شهرستان بیش از 120 هزار نفری چالوس در دوران دفاع مقدس بیش از 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین