کد خبر: ۲۴۴۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

ابتکار: راستگویی اولویت اول دولت است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: راستگویی مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: راستگویی مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار پیش از ظهر شنبه در گردهمایی مدیران محیط زیست کشور در شیراز که به صورت ویدئو کنفرانس با حضار سخن می گفت، افزود: این دولت به نام دولت راستگویان نامیده شده است.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید با نگاه رئیس جمهور از همان ابتدا راستگویی و گفتن واقعیت ها را به عنوان یک اولویت قرار دادیم و امروز نیز به این مهم اعتقاد داریم.

ابتکار یادآور شد: باید آسیب شناسی کنیم که تا به امروز چه اندازه توانسته ایم راستگویی را ارائه کنیم و از روش های اشتباه گذشته درس بگیریم.

رئیس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: سالانه باید چهار تا پنج گردهمایی در کشور برگزار شود که در تمامی مباحث راه های صحیح و درست ارائه و به سمت موفقیت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه هدفگیری ها باید به سمت موفقیت باشد، تاکید کرد: در سازمان محیط زیست اهداف و اولویت ها مشخص شده اما آنچه که مهم است هدفگیری دقیق ما برای به انجام رساندن اولویت هاست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه استاندار فارس از حامیان محیط زیست است گفت: خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید استاندارانی داریم که افق دید آنها جهانی است و کمک می کنند تا معضلات و مشکلات به نحو احسن برطرف شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین