کد خبر: ۲۴۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

محکومیت ربودن دختران مسیحی توسط یک مرجع تقلید شیعه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پارسینه - آیت الله محمد علی گرامی مرجع تقلید شیعه در قم در بیانیه ای حمله به مدرسه دخترانه مسیحی توسط فرقه بوکوحرام در نیجریه و اسیر کردن آنها را محکوم کرد.

متن بیانیه این مرجع تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر استعمار غرب با دست ارتجاع وهابیّت پیوند خورد و برای مشوّه ساختن چهرۀ اسلام ، جریان بسیار وحشتناک به بردگی گرفتن دانش آموزان مدرسه ای در نیجریه را بوجود آورد .

فرقه ضدّاسلامی (بوکو حرام) به نام دین و با تظاهر به اسم اسلام به مدرسه ای مسیحی در نیجریه حمله کرده و دانش آموزان مسیحی مدرسه را به عنوان کنیز و برده اسیر نمودند و ادّعا کردند که حکم اسلام را اجرا می کنند .

غافل از آن که همه فرهیختگان و متخصصین علوم اسلامی می دانند که بردگی مطرح شده در قانون ، مربوط به جنگ است و منظور آن است که اسرا تحویل خانواده های مسلمان شوند تا نزد آنها تربیت اسلامی پیدا کنند و نه در زندان گرفتار باشند و نه اعدام شوند ، فاصله میان حکم واقعی مربوط به جنگ با کار این فرقه تکفیری ضدّاسلام، فاصله زمین تا آسمان است . آن یک نوع فرزند خواندگی است که پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلّم) فرمود: نگوئید برده، بگوئید پسرم و دخترم.

و هدف هم تربیت است و نوعاً پس از مدتی به هر بهانه ای آزاد می شدند ، در فقه اسلامی هم کتاب العتق (آزادی) داریم نه کتاب الرّق (بردگی) . در برابر کار دیگر حکومت ها که اسرا را زندان می کنند و چه شکنجه ها که نمی شوند که نمونه آن را در زندان های مخوف اسرای ابوغریب و گوانتانامو دیدید و شنیدید .

ولی کار این فرقه ضدّاسلام یک حرکت وحشتناک ضدّبشری و سوءاستفاده جنسی و کاری است . دنیا بداند که اسلام از اینگونه فرقه ها بیزار می باشد و عذاب دنیا و آخرت در انتظار آنها می باشد . از درگاه الهی مسئلت داریم افکار جهانیان را روشن فرموده توفیق سعادت علم و ایمان به همه مرحمت فرماید.

ایران – قم محمد علی گرامی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین